فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

باران...

   میخواستم ی مطلب درباره بارون بذارم گفتم ی کاری بکنم ی از گذشته هم یادی بشه...! 

یادش بخیر...

نظرات 15 + ارسال نظر
moslem سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

واییییییییی سعید دمت گرم با این مطلبت من فقط شعرشو یادم مونده بود تصویرش کاملا از یادم رفته بود

خواهش میشود ب صورت فراوان عزیزم...

نامعلوم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام خوبیُ مرسی از اینکه خاطرات کودکیمون یادآور کردی اما یه سوال : میشه همه ی کتاب های دوران ابتدایی رو برام بیاری؟

سلام ممنون....
شما خودتو معرفی کن شاید تونستم ی کاری برات بکنم؟!

morteza چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

یادش بخیر من این شعرو حفظ بودم
خیلی از خوندنش لذت میبردم
ممنون که اون حسمو دوباره زنده کردی...

خواهش میکنم عزیز
واقعا یاد اون دوران بخیر...

بهتره نگم... چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

برو بابا تو هم کشتی مارو با اون گذشته هات

این نظر فقط میتونه ناشی از ی گذشته ی بد باشه؟!!
قضیه چیه؟

بهتره نگم... چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ

تو خوش باش، مام به خوشی تو خوشیم.
( خوش بحال دیوونه همیشه شاد و خندونه )

اگه تو نمونه ی آدم عاقلی ک همون دیونه بودن بهتره...

ali067 چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

دمت داغ داش من.خیلی حال کردم از این پستت

دم تو هم ولرم داشششش
قربوست عزیزم

بهتره نگم... پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ق.ظ

خراب کم آوردناتم دادا
الان در حال خودکشی هستی یعنی؟ میگن مرگ موش جواب نمیده هااا به های دوزهاش فکر کن.

منم خراب تجربه هات در مورد خود کشی هستم.
نکنه خودکشی هات مربوط ب همون گذشتته ها؟

حسین پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

داش زدی تو کار کلاسیک قضیه چیه؟؟؟

دوس دارم داش...
مگه بده؟

بهتره نگم... پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

سعید آقا ول کن توروخدا. گذشته های من خیلی هم شیرین بوده. نمدونستی بدون.

آخی ...
اگه میگی شیرین بوده حتما بوده دیگه؟!

roya پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

عالی بود یادش بخیر کاش همیشه تو همون دوران میموندیم

ممنون از نظرتون...
آره واقعا یادش بخیر...

نانا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

من خییییییییلی این شعرو دوس دارم
ایول به ولت .

خواهش میشود...

نامعلوم شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام مرسی از لطفت من ک تورو میبینم تویی که نمیبینی...؟؟؟؟!!!

همین ک میای و نظر میذاری ممنونم...

نامعلوم یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

خواهششش میکنم

کار خوبی میکنید خخخخخ

رها یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

دستت درد نکنه خیلی باحال بود
ازاونجایکه بارونو دوس دارم ازخوندن این شعرم لذت میبرم
راستی شعر اون دوتا درخت کاجم دیدی بزار

خواهش میشود رها خانوم....
چشم اگه گیر آوردم میذارم

رها دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد