فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

آغوش گرم.....

کی دلش بغل گرم و مهربون میخواد...... 

آغوش گرم / عکس 

چیه دنبال عکسهای خاک بر سری هستی.... 

برو از خدا بترس.....

نظرات 5 + ارسال نظر
saeed_h دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

من موخام ولی بغل اینو...

آخی.....
پس تو همونی که دنبال پست هتی خاک بر سری بودی....
فکر کردی ما از اون خانواده ها شیم.....

حسین سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

ببخشید میشه شفاف سازی کنید بگین شما از کدوم خانواده ها هستین؟؟؟

از اون خانوتده های بووووووووووووووووووووووق....

morteza شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

من من من من ....

بدو بدو برو بغلش....
منتظرته...

۱۲۳ پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

دمتون گرررررررم دادا فوری الحق که از اوناشی

از کدوماش?......

فاطمه چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

دلم واسه اون موقع هایی که بابام بغلم میکرد یه ذره شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد