فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

دانشجو

فکر کنم حرف دل خیلی از شما باشه.درسته؟؟؟/

گونه شناسی انواع زنان

 





گونه شناسی انواع زن (طنز تصویری)

خانم های محترم من بی گناه هستم ... بزودی گونه شناسی آقایان رو هم میگذارم
 
درضمن اگر کسی فکر می کند توهینی به اوشده است همین جا از او عذرخواهی می کنم. این فقط یک شوخی است.






ادامه مطلب ...

داستانی کوتاه اما جالب....

پسری دختر زیبایی رو تو خیابون دید.... شیفته اش شد ....  

چند ساعتی باهم تو خیابون قدم میزدند ...
که یهو یه مازراتی جلوی پاشون ترمز کرد . . .
دختره به پسر گفت :
خوش گذشت اما من همیشه نمیتونم پیاده راه برم ....  

کار نداری؟!! بای ...!
دختره نشست تو ماشین
راننده بهش گفت : خانوم ببخشید میشه پیاده بشی؟ ...  

 

من راننده این اقا هستم !!!!

  

ما اومدیم...

ما بازم اومدیم... 

وقت بشه حتما با مطالبمون در خدمت همه بازدید کنندگان هستیم ک این ترم آخرمون رو هم بتونیم رضایت بازدید کننده هامون رو جلب کنیم...

یارانه

معلم به شاگردش میگه :من دویدم .....تو دویدی....... او دوید......مال چه زمانیه؟

شاگرد:مال زمانیکه یارانه ها رو میریزن به حساب!......