فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

کدوم قابلیت و چرا؟

نظرات 12 + ارسال نظر
Ahmad.R یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

هیچکدوم....
دوست داشتم این قابلیت و توانایی و اعصاب رو داشته باشم که به خانوم ها پارک دوبل یاد بدم تا دیگه شاهد تو جوب افتادنشون نباشیم......

خسته نباشی واقعا اگه همچین چیزی امکان داشت خدا خودش ی کاریش میکرد.ولی متاسفانه اون قسمت از مغزشون که برا پارک دوبله هنوز تکامل لازم نیافته.

saeed_h یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

۴

پس معلوم هنوز تو همون دوران کودکیت گیر افتادی......

morteza یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

گزینه 6

مجنون چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

ساعت برنارد از بچهگی همیشه ارزوم بود

پس شماهم مثل خودم هنوز بیاد دوران کودکیتونید.مرسی که نظر گذاشتی.

؟ پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

گزینه ۱.۲.۳.۴.۵.۶ خخخخخخ...

ی وقت اشتهای بدنت پایین نباشه .گفتن فقط ی قابلیت

حسین شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

اینا رو نمیخوام نمره ی۲۰ کلاس رو نمیخوام بهترین هوش و حواس رو نمیخوام من فقط تو رو میخوام آخ کمرم

اخ هی قربون دل نازک مشهدیت برم حسین جان .درد کمرتم خودم برات جبران میکنم.

h90 یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

س.فقط میخوام ی مشت ارامش داشتم

س.همه دنبال ارامشن ولی این روزا خیلی سخت میشه به دستش اورد.امیدوارم شما بتونی کسبش کنی

الهام سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

آقایahmad.R انگار خیلی دلت میخواد با دخترا کل کل کنی خیلی کمبود داری آره...
اینکه یه پسر رانندگیش از دخترا بهتره بحثی نیست،اینم ک شما پسرا دست از این اخلاق زشتتون بردارید همینطور
تجدید نظر کن جانم

خدا رو شکر رانندگی رو قبول دارین....از کی تا حالا انتقاد شده اخلاق زشت؟بعدشم یذره جنبه داشته باشین مطالب من جنبه طنز داره نمیخاد سریع ‍‍ژست حق به جانب بگیرید.....فکر کنم هرکس یه ذره فکر کنه میفهمه کی کمبود داره من یا بعضی ها!!!!.....
این مطلب رو هم ایمان جان گذاشته بود اما چون من مورد خطاب قرار داده شده بودم خودم ج دادم Ahmad.R

حسین دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ق.ظ

ببخشید فضولی میکنم احمد جان من که تو پسرا کمبود نمیبینم بزززرگ مایی

مرسی داش

وحید جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

ای کاش ساعت رو برا یک لحظه داشتم[::]

نمیدونم چرا همه دنبال ساعتن. فک کنم در دوران کودکیشون گیر کردن.

s.i.d پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

من دوس داشتم ساعت برنارد رو داشته باشم.
برای اینکه بدونم و بتونم در زمان مناسب.در مکان مناسب حضور داشته باشم.

هممون عشق ساعت برناردیم.فک کنم باید از صداوسیما درخواست کنیم دوباره پخشش کن

من دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ

123456 اول 3 بعد 4بعد2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد