فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

بارون...

معنی بارون براتون...؟ 

نظرات 16 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

زیر بارون باشی سرما میخوری باید بری پیش دکتر!!!!

عجب آدمی هستی ها...
البته اینم نظریه...

باران یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

باکسی ک دوسش داری قدم بزنی

آره باید حس خوبی داشته باشه...

Ahmad.R یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ

بارون که معنی نداره داشششششششششش.....
بارون یه پدیده ی طبیعیه که به وسیله اون آب پشت سد ها جمع میشه و آب مصرفی تامین میشه......خخخخخخخخ

آفرین پسر...
یاد دبستان انداختیم ها...

Ahmad.R دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

دیگه چه چیزهایی از دوران دبستانت یادت اومد کلک....
بگو بگو بچه ها از خودن....خخخخخخخخخخخخ

هنوز سوال دیگه ای نپرسیدم ک دوباره نظر بذاری و.....

بی خیال داشششششش

Ahmad.R دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

غیر مستقیم گفتی کم آوردم .............
باشه داش بیخیالش....


میخوامت داششش احمد...

iman دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

باران که می اید راه می افتم بدون چتر زیر باران . من بغض میکنم اسمان گریه.


ایول...

morteza شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

بارونو دوست دارم هنوز چون تورو یادم میاره ...
حس میکنم پیش منی وقتی که بارون میباره....
تقدیم به حامد عزیزم

داش مرتضی ینی چی؟؟!!
2 حالت داره:
1.حامد اسم مستعاره بنده خداست...؟
2. بوق........

نانا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

بارون یعنی تنهایی..............................

آره واقعا بعضی اوقات معنی بارون تنهاییه...

دوست باران چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

با کسی ک دوسش داری قدم بزنی... اره حس خوبیه ولی اول باید این کارو دوس داشته باشی ...

ینی کسی هست ک دوس نداشته باشه تو بارون با کسی ک دوسش داره قدم بزنه؟

میلاد پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

بچه که بودم دوست داشتم زیربارون وایستم تاخیس شم مثه ی جوجوخیس شم.بعدبابام بغلم کنه و بدو بدوببرم دکتر.امابابام.........نبود

h90 یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

س.بارون غمه

f.a دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ

دمش گرم باران رامیگویم به شانه ام زد و گفت خسته شدی!!!!!
امروز استراحت کن من به جاییت میبارم.....

f.a یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

باران تنهابهانه من بودتازیرچترمن تاانتهای کوچه بیای.....
ای کاش نه کوچه انتهاداشت ونه باران بندمی امد!!!!!

ایول....

s.sepehr دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ

بارون یعنی تو ماشین باشم و بخاری رو روشن کنم وییییییییییییییییییییژژژژژژژژژژژژ از تو آب رد بشم و بخندم به این دخترا که خیس میشن
ای حال مده ای حال مده

این الان شیطان درونت بود...؟ عایا؟

f.a دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام عاشق بارونم ومثل اینکه خداخیلی دوسم داره اخه امروزبارون اومد.....
ای حال میده قدم بزنی زیر بارون

من ک قدم هم زدم....
خ خوب بود

فاطمه چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

زیربارون راه رفتن بهترین موقع برای دردودل وگله ازخداست.میشه ی دل سیر گریه کنیُ.بارون اهنگ غمگین زندگیه

بسیار زیبا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد