فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

سهراب بیکار.....

اهل دانشگاهم

                                          رشته ام علافی‌ست  

جیب‌هایم خالی‌ست

                                          پدری دارم

حسرتش یک شب خواب!

                                          دوستانی همه از دم ناباب

و خدایی که مرا کرده جواب

                                           اهل دانشگاهم

قبله ام استاد است

                                            جانمازم نمره!

خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست

                                         من نمی‌دانم که چرا می‌گویند

مرد تاجر خوب است و مهندس بیکار

                                  و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست

چشم ها را باید شست

                                          جور دیگر باید دید

باید از مردم دانا ترسید!

                                          باید از قیمت دانش نالید!

وبه آن‌ها فهماند

                                          که من ایجا فهم را فهمیدم

               

        من به ..........علم و هنر خندیدم! 

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

داش دستت درد نکنه دیگه حالا ما شدیم ناباب؟؟؟!!

اون هم اتاقیمون که معتاد شده میترسم بقیه رو هم خراب کنه....
خدا......خودت کمک کن این بلای خانمان سوز گریبان گیرمون نشه...

پرستاری91 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

افرین خوب بود

خواهش میکنم...قابلی نداشت...

مهدی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.lab91-bojnord.blogfa.com

عالی - ۲۰

مرسی از نظرت....

--- چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ق.ظ

جال نبود...

هرکس یک نظری داره....

بهتره نگم... چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

تو بگو حتی من حتی حتی یه اپسیلوم ازین شعره خوشم نیومد.
صراحتا . جسارتا و شرمندتا

همیشه که نباید از مطالبم خوشت بیاد...خخخخخخ

فرشته یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

2 ثانیه طول کشید باید میگفتین کله کامله

فکر کنم نظر رو اشتباه نوشتی میخواستی توی یه مطلی دیگه بنویسی اینجا نوشتی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد