فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

به این میگن احیاگر

نظرات 7 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.paranedics.blogfa.com

سلام خوش هالمون کردی یه مطلب کمی مربوط به درس در وبلاگتون دیدم .بازم از این کارا بکن

سلام چشم آقا نوید ممنونم از اینکه به وب ما سر زدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم
بچه های فوریت خوب نیگا کنین ک یاد بگیرین

واایییییییییییییییییییییی چه خوشمزه ای تو اگوری پگوری

ایمان شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

این احیاگرت کجا بود داش مسلم وقتی من از ساعت ۵ تا ۷.۳۰صب تنهایی احیا میکردم بیاد کمک کنه.

تو باید از باب اسفنجی کمک بگیری الان که من بهت گفتم هر وقتcpr پیش اومد برات میتونی از اون به عنوان یه رباط استفاده کنی:

h90 یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

محمد چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

کاش من جای اون تنفس مصنوعی میگرفتم..............

roya سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

elahi man bgardam
khodayish bebin cheqad mehrabone age hame me3 in kocholo bodan chi mishod????.

واقعا...
ممنونم از نظرتون

بهتره نگم... سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

الهی
مسلم فکر کنم بچگی های خودته نیست؟

آره خودمم تو تنها کسی بودی متوجه شدی
ممنونم از نظرای که میزاری خوشحالم کردی با اینکه نمیدونم کی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد