فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

کدوم خواننده؟

کودوم خوانده رو دوس داری یا بیشتر آهنگای اونو گوش میدی 

۱.داریوش                                     ۲.ابی  

۳.شادمهر                                     ۴.معین 

۵.امید                                         ۶.چاوشی 

۷.یگانه                                        ۸فرزاد فرزین 

۹.امین حبیبی                                ۱۰.مرتضی پاشایی 

۱۱.خواجه امیری                             ۱۲لهراسبی 

۱۳.علی عبدالمالکی                         ۱۴.افتخاری 

۱۵اصفهانی                                  ۱۶استاد شجریان 

۱۷.سالار عقیلی                             ۱۸گوکوش 

۱۹.حمیرا 

ویا ..... 

هر خواننده ای که از لیست جا موند شما اسمشو بگید

نظرات 20 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://tak3az.ir

سلام اگه درآمد خوب از سایتت میخای به لینک زیر برو فقط و فقط از لینک زیر ثبت نام کن چون 25درصد بیشتر بهت میدن
http://netjob.ir/ads/?refer=patoghejavoon

یلدا پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام یگانه ومرتضی پاشایی البته مجید خراطها روم خیلی دوس دارم.............

علی دی من ۰۵۸ شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ http://azadie.blogfa.com

به نظر من تو رپ ابلیس و هیچکس
تو خواننده های داخلی چاووشی احمد وند و یگانه
تو خواننده های خارج سپیده و قمیشی
تو رپ دیس لاو فقط و فقط آرمین
قدیمی ها مهستی ایرج

تازه وارد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

خب خواننده های محبوب من شادمهر و گوگوش هستن
شبا بدون گوش دادن به آهنگای گوگوش خوابم نمی بره

مهدیار شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام این روزاهکی یه اهنگ خوب وتودل برو میخونه که طرفدار پیدامیکنه ولی تو پاپ خون ها ازحق نگذریم هیشکی محسن یگانه نمیشه چون از اولی که شروع کرد تا الان داره قشنگ میخونه. به سلیقه خودم علی اصحابی هم بد نیست ومن دوسش دارم .خب از هر چی بگذریم میرسیم سراغ رپ بهترین ریتم اهنگ ها وجریا ن موسیقی وگروه مال هیچکسه بهترین صداوشخصیت البته از نظر رپ مال ابلیس بهترین شعر ومتن مخصوصا از نظر اجتماعی بودن مال یاس.بهترین البوم سال 87هم مال بهرام که البته الان بنده خدا یکم تو کارش ضعیف شده ولی من بااهنگ های اون خیلی حال کردم.از بقیه رپر های دیس لاوی و6و8هم اصلاخوشم نمیاد .درنهایت اهنگ های امروزه ابلیس بیشتر به دلم میشینه....

حسین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

۱-ابی
۲-معین
۳-امید
۴-عبدالمالکی
۵-حمیرا

Ahmad.R شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

1-آرمین2@fm
2-مهدی احمدوند
3-علیرضا روزگار
4-مجید خراطها
5-امیر تتلو

پسربد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام برا من که فرقی نداره ولی بیشتر سیاوش سهراب وعلی مختار پور!!!!!!!!!۱۱

mersad شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ http://ems90

داریوش
ابی
فرامرز اصلانی
شادمهر
فرزاد فرزین
امین حبیبی
اصفهانی

saeed_h شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

داریوش
ابی
معین
چاوشی
گاهی هم گوگوش...

s.sepehrmanesh شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

داریوش
ابی
شادمهر
خمیرا
با اینا حال میکنم

ارغوان شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ

ابی ، داریوش ، شادمهر ،امید و معینو خیلی دوست دارم
ولی چند وقته همش چاووشی و معین گوش میدم

فرشته یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

شادمهر
داریوش
مهدی احمد وند
علیرضا افتخاری
سامان جلیلی
سیاوش قمیشی

بهتره نگم... یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

مسلم؟ اینا چیه الان؟

اینا اسامی بعضی از خواننده هاست یه نظر سنجی دیگه

ali067 یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ

1-شادمهر
2-چاوشی
3-یگانه
4-فرزاد فرزین
5-علی عبدالمالکی
6-گوگوش
7-مهدی احمدوند
8-هنگامه

ناژین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

مرتضی پاشایی
لهراسبی
داریوش و ابی

اتاق عمل 91 جیرفت دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ http://or91j.blogfa.com

مهدی یراحی

مسعود پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

امین فیاض وتمام

شیطون بلا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

احمدوند شکوهی علیزاده و گو....................کوش!

Foley یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

فــقــط:

شـــــــــــهــــــــــــــــــــرام شـــــــــب پــــــــــــــــره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد