فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

ﻭﻳﮋﮔﯽ ﻫﺎﯼ ﻳﮏ ﺭﺋﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺧﻮﺏ...

ﻳﮏ رئیس جمهورﺧﻮﺏ باید: 

 عارف باشه!  

روحانی باشه!  

جلیل القدر باشه!  

بی غرض باشه!  

رضایتمند باشه!  

عادل باشه!  

ولایتی باشه!  

قالیبافی هم بلدبودکه چه بهتر...!  

ﺑﻪ نﻈﺮﺷﻤﺎ ﮐﺪﻭﻡ ﻭﻳﮋﮔﯽ ﺭﻭﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺧﻮﺑﻪ؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
نگارa جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام به نظر من جلیل القدر باشه و قالی بافی بلد باشن فک کنم بهتر از بقیه باشن البته با تحقیقاتی که کردم.

Morteza ﺳﻼﻡ
ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺑﻪ ﻭﻟﯽ ﺷﺪ ﺩﻭﺗﺎ ﻭﻳﮋﮔﯽ!
مرسی از تحقیقاتتون

بی خیال بابا! جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام ،منم میگم جلیل القدر باشه بهتره. البته با اجازه و رای شما وبقیه مردم.

mortezaسلام
با اجازه و رای من؟!
من هنوزم دارم رو ویژگیها فکر میکنم

علی دی من ۰۵۸ شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ http://azadie.blogfa.com

به نظر من قالی بافی داشته باشه خیلی خوبه.......

mortezaسلام
قالیبافی بلد باشه؟؟؟؟؟یا داشته باشه؟؟؟؟
مرسی از اینکه سر زدی علی جان

saeed_h شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

خدایی بین اینا یا قالیباف یا جلیلی...

بهتره نگم... یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ

منکه هنوز نمیدونم به کی باس رای بدم.
اخه هیشکدومشون رو نمیشناسم. تحقیق نکردم.
یکی یه کاری بکنه دیگه ما وقت نداریم دنبال لوگوهای معرفی اینا بگردیم. مدیران وبلاگ بفکر باشن

Morteza ﺳﻼﻡ
ﺣﺎﻼ ﻧﺰﻥ ﻣﺎﺭﻭ...
ﭼﺸﻢ ﻣﺎﻫﻢ ﺑﻴﮑﺎﺭ ﻧﻨﺸﺴﺘﻴﻢ

بهتره نگم... دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد