فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

شنای زنان...

            
        عکسی جالب و بدون سانسور از شنای زنان در ایران

نظرات 10 + ارسال نظر
داود پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ

لوس ترین شخص این وبلاگی اییییییییش

چیه داش چرا عصبانی شدی....
چیزی که دوستداشتی نبود....آخیییییییییییی
امان از ذهن منحرف....

ems90 جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ق.ظ

manzuret hamun shenaye soedi kelase tarbiat badaniye.

آره دقیقا...
خخخخخخخخ

ali067 جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

عزیزم شنای خودت رو هم میبینیم.نوبت خودت هم میشه.شاید ی روز اومدی ب وب . دیدی ک جای اینا عکست تو وب

تو که نویسنده نیستی عکسمو بذاری تو وب داشششششش....

نا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ

پسر بددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد........
چرا سانسور نکرده بودی هااااااااااااااااااااااااااااااااااا.........

شما به بزرگی خودتون ییخشید......خخخخخخخخخ

حسین شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

بخندم یا بلیط پاره کنم!!!!!!!
ای نمکدون....
ای خیارشور...
بلا بلا بلا...شیطون!!!

من کارت پاره کن.....

بهتره نگم... شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

منکه اصلا خوشم نیومد

اشکال نداره.....
سلیقه ها متفاوته.....

ali067 شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

میدم ب یکی از بچه ها تا بزاره

باشه پس منتظرم....

saeed_h شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

فکر های ... کردم ک الان چی گذاشتی؟!
عجب آدم ... هستی ها...

فکر تو خرابه تقصیر من چیه داش؟

سمیرا.مامایی۹۱ شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ب.ظ

إوا خیییلی لو۳۰‏*کلی پیش خودم فکر کرده بودم که این چه جور عکسیه و بیچاره اون خانومایی که عکسشون لو رفته چیکار کردن‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

تقصیر من چیه فکرشما خرابه...
خداوکیلی تو شهر شما به این حرکت ورزشی نمیگن شنا؟

باران دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

مامایی ۹۱سمیرا نداره اینا توطئن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد