فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

با آهنگی خاطره داری؟...

 

کنارم هستی و اما...دلم تنگ میشه هر لحظه... 

خودت میدونی عادت نیست...فقط دوس داشتن محضِ...... 

..... 

..... 

..... 

..... 

دیگه بقیش با شما.....

نظرات 9 + ارسال نظر
ایمان یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

ستایش یعنی این حسی که دارم تورو تا پای جون دوست میدارم...........


like...

مسلم سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام آره خاطره های زیادی خییییییلی آهنگ با حالیه

ایول داش مسلم ک مث خودمی...

نانا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

من عاشق این اهنگمممممممممممممممممممممممممممممممممم......

آهنگ خاطره انگیزی هم هست...

f.a پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

اهنگ خیلی خیلی خیلی قشنگیه وهرشب خوراکمه
تاگوش نکنم خوابم نمیبره....

واقعا قبول دارم حرفتو...

حسین شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

داش خودت بیشتر میدونی!!!ترم یک یادش بخیر

آخ گفتی...
اونم از معینه لامصب...

Mehdi.Ahmadi شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ب.ظ

اهنگ با من قدم بزن تو
ی پیاده رو ...از مهران اتش من عهشق اون اهنگم

ایول اونم آهنگ قشنگیه. گوش کردمش...

h90 یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام.خیلی خوشگله.ولی یاد خاطرات غم با گوش کردن این اهنگ میفتم

آره دیگه بیشتر آهنگایی ک افراد باهاشون خاطره دارن،غمگینن...

s.sepehr دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

خونم نکن سعید جان
همیشه تکه

آره خدا وکیلی...

s.i.d چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

من یکی که با هر اهنگی ی خاطره دارم......
کدومشو میخوای برات تعریف کنم؟؟؟؟؟

دمت گرم دیگه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد