فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

به نام پدر

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ولادت حضرت علی (ع) روز مرد و روز پدره 

روز پدر یادتون نره  

  

 ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه

 سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که

برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ، روزت مبارک  . . .

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد

 که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک  . . .

 


 روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم

 (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم!)

 

 اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی روزت مبارک  . . .

 روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم 

روزت مبارک . . .

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی

 و... بسیار سخت است ... پدرم روزت مبارک . . .

 ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را

خدمت شما  تبریک و تهنیت عرض میکنم . . . 

مکه پر شور و شعف ، کعبه می گیرد شرف

قبله را قبله نما ، آمده میر نجف

میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،

 مبارک باد . . .

 ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد . . .

 ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین

ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین

کن نظر از روی لطف، به تمام پدران

روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان

 ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .

 روزت مبارک . . .

 پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک .

 از صمیم قلب دوستت دارم . . .

 نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ،

 جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد . . .

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم،

 اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .

 پدرم روزت مبارک . . .

 پدر عزیزم

از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد

این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی

بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت ،

 شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم . . .

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ،

 بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد . . .

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

نظرات 12 + ارسال نظر
saeed_h دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

من ک یکی از بهترین باباهای دنیا رو دارم
بعضی از بچه ها هم در جریان هستن
از این فرصت استفاده میکنم و از همین جا دستشو میبوسم...
دوست دارم بابا

منم همینطور ...
فرصت خوبیه که پدر زحمت کش و مهربونمون رو خوشحال کنیم

Ahmad.R دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

روز پدر رو به تمام پدر های جهان مخصوصا پدر خودم تبریک میگم....
روزت مبارک بابایی...

حسین سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

یکم فک کردم چیزی به ذهنم نیامد فقط از زحمتهایی که برام کشیدی تشکر میکنم...........خدایا به بزرگیت قسمت میدم همه ی بابا ها همیشه سالم باشند

الهی آمین

roya. سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

roze hameie babahaie goooooooooooooooooool mobarak

Morteza سلام
روز پدر. بهترین کادو چی میتونه باشه؟؟؟
ممنون که سر زدید

molem سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

زندگی تعداد نفس ها نیست!
زندگی تعداد لبخندهای کسانی است
دسوتشان داریم( دوست دارم پدر)

Morteza سلام
به به.

بهتره نگم... چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

من ک یکی از بهترین باباهای دنیا رو دارم ؟؟؟؟؟؟؟
لوووووووس. واه واه چقد بعضیا لوسسسسسند.


همه باباها خوبن. در ضمن

mortezaسلام
کیا لوسند؟؟؟؟!!!!!
آره خب همه پدرا خوبن
ممنون از شما

mersad چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://ems90

به سلامتی پدری که نمی توانم را در چشمانش زیاد دیدیم …
ولی از زبانش هرگز نشنیدیم …

روزت مبارک ای امید زندگانی من

mortezaسلام
جمله ت خیلی تکان دهنده بود ممنونم ازت داش مرصاد

Mehdi.A چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

چقدر پر میکشد دلم به هوای تو >انگار تمام پرنده های جهان در قلب من اشیانه کرده اند... بابای گلم می بوسم دستان پرتلاشتو.روزت مبارک

mortezaسلام
جمله قشنگی گفتی ممنون

ادریس چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://mbhb91.blogsky.com/

سلامتیه اون پسری که . . .
۱۰ سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۲۰ سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۳۰ سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه . . .
باباش گفت چرا گریه میکنی ؟
گفت : آخه اونوقتا دستت نمیلرزید . . .

mortezaسلام
سلامتی پدر و پسر باهم

mersad چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://ems90

بهترین کادو اینه که قدر زحماتی که برای ما کشیدن رو بدونیم و همیشه بهشون احترام بزاریم

mortezaسلام
ایول منم دقیقا همین نظرو دارم
بهترین کادو قدردانی از زحماتشه

saeed_h چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

من لوسم؟
آخه از بابات تعریف کنی ینی لوسی؟
من ک همیشه از مامان و بابام همه جا تعریف میکنم اگه معنی این کار لوس بودنه آره من لوسم...

mortezaسلام
سعید جان فک کنم با شما نبود !!!!!
چی بگم والا؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

همین که بری دستشو ببوسی والبته کاری کنی ک باعث افتخارش بشی بهترین هدیه س.امیدوارم هممون بتونیم بهترین هدیه رو به پدرامون بدیم...

morteza سلام
منم امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد