فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

احوال دانشجویان...

در طول ترم:     jazzaab.ir

 

سه روز مونده به امتحان:

 

دو روز مونده به امتحان: 

 

شب امتحان: 

 

یک ساعت مونده به امتحان:

 

سرجلسه امتحان:    طنز و خنده

 

هنگام خروج از جلسه:

 

یک هفته بعد از امتحان:  

خخخخخ

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://saeed0551.blogfa.com

وای مردم از خنده...


اخ اخ اخ دیدی مردم...

الان میام cpr میکنمت داداش. نگران نباش...

بهتره نگم... شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

خیلی زحمت کشیدی. تکراری بود

+ در حال آدامس جویدن

کاملا با این ک تکراری بود موافقم اما باحال هم هست...
آدامس چی میجوی؟

۲nya شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام بامزه بود

سلام.
ممنون از نظرت...

بهتره نگم... یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ق.ظ

آدامس چی میجوئم؟
حالت خوبه؟
احتمالا تو کلاسات خیلی به مغزت فشار میاد...
راستی شما مغز هم داریییین ؟

گفتی آدامس میجوم منم گفتم آدامس چی؟
حالمم خوبه تو چطوری؟
مغز چیه؟

بهتره نگم... یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

من خوبم. خیلی خوب.
دیدی کلمه مغز به کوپولای گوشت هم حتی نخورده

بابا کپولا.. بابا گوش ...بابا وارد...
یکم ب ما هم در مورد مغز و گوش و این چیزا ک میدونی یاد بده...

لادن یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

با اینکه سر کلاس بودم ولی مردم از خنده ...........

نظر لطفتونه ک از مطلبم خوشتون اومد...

moslem دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

دادا خییییییییییلی باحال بود کلی خندیدمو تو فکر رفتم جنه طنز دلشت این مطلبت

قررررربوست مسلم جان

داود یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

عالی بود عین حال من بود تو فرجه های امتحان...............

قربوست...
خودمم همین طوریم...

داود دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ

فکر کنم این ترم وعضم بدتر هم بشه کجست این درس عبرت!!!!!!!!!!!

پیداش کردی بگو سمت منم بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد