فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

بزرگ ترین ها...

 

بزرگترین اداره دنیا در شیکاگو... Biggest Tafrih4all 1 بزرگترین های دنیا

بزرگترین مرکز خرید دنیا در چین...
Biggest Tafrih4all 2 بزرگترین های دنیا
892 هزار متر مربع مساحت این مرکز 6 طبقه میباشد
 

بزرگترین فرودگاه دنیا در نیویورک امریکا...
Biggest Tafrih4all 3 بزرگترین های دنیا
 

بزرگترین پل ارتباطی دنیا در استرالیا...
Biggest Tafrih4all 4 بزرگترین های دنیا
 

طویلترین پل ارتباطی دنیا در چین...
Biggest Tafrih4all 5 بزرگترین های دنیا
32/5 کیلومتر طول این پل میباشد
 

بزرگترین کشتی دنیا...
Biggest Tafrih4all 6 بزرگترین های دنیا
گنجایش 4300 نفر مسافر رو دارد
 

بزرگترین هواپیمای ایرباس دنیا – A380
Biggest Tafrih4all 7 بزرگترین های دنیا
گنجایش 555 نفر مسافر رو دارد
 

بزرگترین اتوبوس دنیا...
Biggest Tafrih4all 8 بزرگترین های دنیا
گنجایش 170 نفر مسافر رو دارد
 

بلندترین مجسمه دنیا در برزیل...
Biggest Tafrih4all 9 بزرگترین های دنیا
 

بزرگترین برج دنیا در دبی...
Biggest Tafrih4all 10 بزرگترین های دنیا

Biggest Tafrih4all 11 بزرگترین های دنیا
برج دبی … در حال ساخت … 900 متر ارتفاع
 

بزرگترین قصر دنیا در رومانی...

Biggest Tafrih4all 12 بزرگترین های دنیا

دارای بیش از 500 اتاق خواب، 55 آشپزخانه و 120 اتاق نشیمن
 

بزرگترین استادیوم دنیا در برزیل...
Biggest Tafrih4all 13 بزرگترین های دنیا
Biggest Tafrih4all 14 بزرگترین های دنیا
استادیوم ماراکانای ریودوژانیروی برزیل دارای 199،000 نفر گنجایش تماشاگر
 

گرانترین استادیوم دنیا در انگلستان...
Biggest Tafrih4all 15 بزرگترین های دنیا
استادیوم معروف 90 هزار نفری ویمبلی که بعد از تخریب ، حدود 6/1 بیلیون دلار خرج بازسازی این استادیوم شد
 

بزرگترین پل ارتباطی بزرگراهها در تگزاس امریکا...
Biggest Tafrih4all 16 بزرگترین های دنیا
 

بزرگترین جرثقیل دنیا در آلمان...
Biggest Tafrih4all 17 بزرگترین های دنیا
با 45500 تن و 215 متر درازا
 

بزرگترین مسجد دنیا در پاکستان...
Biggest Tafrih4all 18 بزرگترین های دنیا

Biggest Tafrih4all 19 بزرگترین های دنیا

ظرفیت داخلی : 35،000 نفر  ظرفیت خارجی : 150،000 نفر
 

بزرگترین هتل دنیا در امریکا...
Biggest Tafrih4all 20 بزرگترین های دنیا
لاس وگاس امریکا … 6276 اتاق در هتل MGM
 

گرانترین هتل دنیا در دبی...
Biggest Tafrih4all 21 بزرگترین های دنیا
تنها هتل 7 ستاره واقعی دنیا …. برج العرب دبی
ارزانترین اتاق : شبی3 میلیون تومان
گرانترین سوییت : شبی 70 میلیون تومان !!!! )
هر کسی میخواد وارد برج بشه باید دم در 125،000 تومان بده … !
 

بزرگترین کلیسا در نیجریه...
Biggest Tafrih4all 22 بزرگترین های دنیا

Biggest Tafrih4all 23 بزرگترین های دنیا
ظرفیت داخلی : 50،000 نفر  ظرفیت خارجی : 250،000 نفر
 

بزرگترین معبد کاتولیکای دنیا در ساحل عاج...
Biggest Tafrih4all 24 بزرگترین های دنیا
 

بزرگترین تالار دنیا در ژاپن
Biggest Tafrih4all 25 بزرگترین های دنیا
ظرفیت داخلی : 18،000 نفر  ظرفیت خارجی : 100،000 نفر
 

بزرگترین استخر داخل سالن دنیا در کانادا
Biggest Tafrih4all 26 بزرگترین های دنیا

نظرات 17 + ارسال نظر
بهتره نگم... چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

خب حالا خودت بزرگترین چی هستی؟
بزرگترین چاخان؟ بزرگترین شکمو؟ بزرگترین زشت؟
اعتراف کن

اینو باید ا ز اطرافیانم بپرسی ن من...

ولی این ۳ موردی ک گفتی نیستم مخصوصا آخریش...

رها چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

وایییییییییییییی!!!

morteza چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ

واقعا جالب بود دمت جیز...


مرسی عزیزم...

Ahmad.R چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

بزرگترین ........ دنیـــــــــــــــــــــــا در ایران........!!!!
خخخخخخخخخخخخخخ

نظر جالبی دادی...
خیلی چیزا میشه تو جا خالی گذاشت!...

moonlight چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ http://hooshbari90pariskocholo.blogsky.com

بهتره نگم... چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ

اینو دیگه باید ما نظر بدیم نه شما.
بزرگترین زشت هم جزئی از هموناس.
راجع به خودت چی فک کردی واقعا؟

میخوای عکسمو بذارم تو وبلاگ همه نظر بدن ک خوشگل و خوش تیپ هستم یا ن؟

بهتره نگم... پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

بذار ببینم .

ببین...
من منتظرم...

نوید پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.paramedics.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارین.به ما سری بزنید تا تبادل لینگ داشته باشیم .کارشناسی فوریت بجنورد

بهتره نگم... جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ق.ظ

کجارو من الان باید ببینم الااااان ؟
اها فک کنم اکسیژن تو هوارو.
ما که شمارو پخش زنده دیدیمت دیگه. نیازی به عکس نیست.
اوه دارم میبینمت. یه سوال؟ با جوجه اردک زشت چه فامیلیتی داری؟

من با تو هیچ فامیلیتی ندارم و نداشتم...
خخخخخ
آخ ببخشید ک هویتتو لو دادم... تقصیر خودت بود

s.sepehrmanesh شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام داش دمت گرم . پقدر چیز بزرگ هسته!!!!!!

قرررربونت دااااااش

بهتره نگم... شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

آخی ی ی. ناامیدش کردم. اما ادما باید یاد بگیرن با مسائل ناخوشایند هم کنار بیان. نییییییست؟

احتمالا سوء تفاهم برات پیش اومده ...
مسائل ناخوشایند چیه؟...

بهتره نگم... شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

اینکه جوجه اردک ... هستی دیگه. ناخوشاینده.
غصه نخور. کار خداست دیگه. عمل زیبایی رو واس چی گذاشتن پ ؟!

ینی میگی امتحان کردی عمل زیبایی رو جواب داده برات ک منم استفاده کنم؟...

بهتره نگم... یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ق.ظ

عمل زیبایی امتحانشو پس داده.
پ خیلی نگرانش نباش.

راستی اون ادمکه مخصوص اقای دلشاده. نه تو.
ادمک مخصوص شما اینه، نیگاه:

خوب شد تو بودی و تونستم از تجربیاتت در زمینه عمل زیبایی استفاده کنم اگر ن....
اگه آدمک من اونه پس آدمکه تو هم این:

بهتره نگم... یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

آره شکلک قشنگیه. دوسش دارم.
من که مثه تو نیستم . واقع بین و روشن فکرم.
سه تا چشم داره و این نشون میده بیشتر دنیا رو نگاه میکنم . و تجربه م از تو بیشتره.

این جور ک من برداشت میکنم تو تجربت از همه بیشتره چون من آدم ۳ چشم دیگه ای دورو برم تا حالا ندیدم ...
در ضمن از همه هم بیشتر دنیا رو نگا میکنی... بابا تماشا...

بهتره نگم... دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ق.ظ

خیلی بی معرفتی
خیلی ناراحتم کردید
اگه کسی ازت پرسید اخرین بار دل کیو شکستی؟
فقط امروزو یادت نره

موفق باشی

بهت حق میدم ناراحت بشی...
نباید اون نظر رو تایید میکردم...
اشتباه بود،الان هم پاکش کردم.
خوشحال میشم دوباره نظرات رو ببینم...

هم دانشگاهی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

خب چرا دل مردمو میشکنین؟ یکم انصافم داشته باشید بعد میگید چرا جوون مردم معتاد میشه

من ک عذر خواهی کردم...
همین خودش خیلیه...

داود یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

خوب یه چیز بزرگ تو ایران هم میگفتی؟؟؟؟
مثل بزرگترین لوت!!!!!!!!!!!!

پیشنهاد خوبی بود شاید بعدا گذاشتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد