فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

شعر من...

اگه تا آخر خوندی...لطفا نظر با ارزشتون در مورد این شعر فراموش نشه 

راستی این شعر به هیچوجه شامل حال من نیست .

 

خداوندا طرف حساب من تویی                  شاکیم از روزگارت حامیم تنها تویی 

از جور لیلیت بگوییم یا قضا                       از دست تقدیرت بگویم یا قدر  

می گویند تو عاشقان را دوست داری                   هیچگاه تنهایشان نمی گزاری

آتشی در من نهاد با یک نگاهش                           دلم گفت بشو یکباره فدایش 

همه قلب مرا از آن خود کرد                      نمی دانی یک نگاه با من چه ها کرد  

شب و روزش شده بود دیدن یار                   نبودش هیچ قراری این قلب بیمار 

جراتی دادم بخود تا راز پنهانم بگویم                    غرورم را نبردم تا نباشد پیش رویم 

هر چه در دل داشتم همه گفتم                     برایش از هرچه داشتم دست شستم 

با نگاهی وراندازم نمود                              در نگاهم نشان سر افرازی نبود  

به یکباره بر من قضاوت کرد                          تو کجا؟و من کجا؟ مرا رد کرد... 

شدم غمگین و خسته باز گشتم                 برایش نامه ای دیگر نوشتم 

نامه را پاره پاره کرد روبرویم                             کافی نبودش برد همه آبرویم 

خداوندا مرا چه به وصال حوریت                من همان به که روم به فوریت..... 

نظرات 16 + ارسال نظر
moslem شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://ems90

سلام خیلی شعر قشنگی بود دمت گرم حال کردم

morteza-s سلام دوست من
ممنونم از نظرت

mersad یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

خیلی باحال بود.داش مرتضی شما شاعر بودی و ما نمیدونستیم

morteza-s سلام
لطف داری....نه بابا با یک شعر ...آدم شاعر نمیشه!!!!

عابد یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام داش مرتضی خیلی قشنگ بود مثل خودت

اقا ما چاکریم

morteza-s سلام
خوشحالم که خوشت اومد .ممنون که سر زدی...

ivan دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

مرسی داش ولی اصلا شامل حال من یکی نمیشه

morteza-s
سلام داش
میدونم .شامل هیچکدوممون نمیشه ....

h-or90 سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام دختربدی بود ولی پسر قصه بدتر قلب طرفه چپه

morteza-s سلام
دختره که کاملا مشخصه ولی پسررو فک نکنم ...خیلی مظلوم تازه فوریتی هم هست
قلب طرف راست هم داریم ولی نادره ...
مررررسی از حضورتون

f پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

کاش واقعا همچین عشق هایی توی این روزگارنامردباشه

..Morteza
سلام این یکم بی انصافیه اگه بگیم اصلا همچین عشقی نیست. به نظر من عشق پاک نصیب اونایی میشه که واقعا لیاقتشو دارن......
ممنون از نظرتون

90 محیط girle یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام داش مرتضی خیلی خیلی قشنگ بود کلی خندیدیمحالا ی انتقاد :چرا تو هر جشنی کل فوریت ها حضور دارن فوریتای گدا گشنه(اعم ازبسیج. همایش پزشکان ......)

morteza سلام
خوشحالم از اینکه باعث شادیتون شدم
خواهر من با اینکه از لفظ خوبی استفاده نکردی ولی بازم جوابتو میدم باید بگم نمیدونم کدوم جشن بسیجو میگید ولی همایشو یادمه اون روز استادمون نیومده بود بچه ها می خواستن برن خوابگاه تا اینکه از آقای ایزانلو شنیدیم همایشه من خودمم نرفتم .بعدشم فوریت ها مگه جای شمارو تنگ کرده بودن توی جشن .؟؟؟..مگه فوریت ها دانشجوی دانشگاه نیستن ؟؟چرا فک میکنین فقط خودتون آدمین ...اتفاقا فوریت ها همشون از گزینش عبور کردن همشون انتخاب شده ند ...خداوکیلی توی شماها آدم گداگشنه پیدا نمیشه....البته کافر همه را به کیش خود پندارد
خخخخخخخخخخخ

mersad یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

پسر <دکستروکاردیا سیتوس اینورسوس> هستن
در جواب h-or90

Morteza سلام
داش مرصاد شرمنده کردی مارو ...
مرررسییی از اینکه پیگیری کردی...

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

س چرا داستان غم انگیززندگی فوریتیتونو میگید دلم کباب شد داش مرتضی کی گفته شماها آدم نیستید شما فوریتها ی دسته گل گداگشنه اید بای

Morteza
نظر لطفتونه آجی...
گفتم حیفه به خودت زحمت دادی اومدی توی وبمون نظرتو تایید نکنم هر کسی شخصیت خودشو داره در مورد شما هم قضاوت با بازدید کننده های محترممون...

s.sepehr دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

دخترای بهداشت 90
خویه که شما دانشکده پرستاری نیستید ولی به جشن ما میاین. بعدشم شما برو تو دهتون دنبال شوهر بگرد چرا به فوریتی ها توجه میکنید؟
بی ادب ، گشنه ، پسر ندیده

morteza سلام
داش ما چاکریم...
گناه داره بنده خدا حالا یه چیزی واسه جلب توجه به بهداشتی های 90 پروند...
شما به دل نگیر
خخخخخخخخخ

sepehrmanesh دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

ما چاکریم دااااااااااااااش

morteza
اختیار داری...
ما بیشتر.....

mersad دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

در جواب girleمحیط 90: شما با چه حقی به بچه های فوریت توهین میکنید؟. شما با اون مغز فندوقی تون چطور به خودتون اجازه میدین که در مورد فوریت ها اظهار نظر کنید؟[.خیلی بی شخصیت و بی تربیتی

morteza سلام
مرصاد جون از قدیم گفتن بخشش از بزرگان است...
حالا باز خوبه که اینا توی دانشگامون نیستن ....
جای شکر داره

سعید خا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://saeed0551blogfa.com

خب پس شماها هم اونجا بودین که دیدین ماها اونجا هستیم پس شما که گداتر هستین خخخخخخ
راستی بچه جون ماها واسه خوش گذرونی میریم جشن اخه وقتی میرن جشن و همایش واسه استفاده کردن از مراسم میرن نه واسه چشم چرونی و امار گرفتن!! این کارارو نکنیین اخه دربارتون فکر بد میکنن

morteza سلام
ای بابا ...والا چی بگم
باز خوبه جشن ها و مراسم ها کوتاهه وگرنه تحمل اینها (محیط 90)خیلی سخته
بیچاره شوهر های آیندشون ...
خخخخخخخخخخخ

Ahmad.R دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

در جواب محیط90
آخه دختر کوچولو من بهت چی بگم؟....
دوستداری مثل خودت بی شخصیت بشم هرچی که لایقتته بهت بگم؟!....
چرا درباره مساله ای که بهت ربط نداره اظهار نظر میکنی؟
آخه بتوچه چرا فوریتی ها همه جا هستن!
گدا گشنه هم تو و خانواده محترمته که یاد نگرفتن بچه تربیت کنن
چرا چوب لای چرخ فوریت میکنین ها؟
بچه های فوریت چه هیزم تری بهتون فروختن!
نذار دهن من وابشه.......

morteza
داش احمد نمیدونم چرا منکه مطلبای بی طرف میزارم نمیدونم چرا واسه من از این نظرا میاد
کلا اینا با فوریت ها مشکل دارن
اینا کی باشن که بخوان چوب لا چرخ ما بزارن
داش خودمونو عشق است....

سلام سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

داش مرتضی رمز عکس ها رو بگو عکسهاتون روببینیم

Mortezaسلام
ببخشید من نمیتونم بگم ممکنه بعضیا دلشون نخواد عکسشونو همه ببینن
یا اگه همه راضی بودن که من مطلبو رمزدار نمیکردم ولی من از بچه ها شنیدم رمز لو رفته و خیلیا دارنش. جوینده یابندست.

داود سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

داش مرتضی شعرت قشنگ بود ولی خدایی بگو به چه سبکی نوشتی !!!!!!!!!!

Morteza سلام
تا بحال بهش فکر نکرده بودم....
حقیقتش نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد