فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

تولد محمد غفوری

 

 

دوست عزیزم

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید

تنها برای تو که و اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی

مینویسم که به یادت هستم

و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت میکنم

تولدت مبارک 

نظرات 5 + ارسال نظر
mersad یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام.داش محمد تولدت مبارک

saeed_h دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

مبارکه....

زهرا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

دوستتون اسم نداره؟؟؟؟؟/به هر حال مبارک باشه

اگه به سر فصل مطلب توجه داشته باشین اسم دوستمون رو نوشتیم....

سعید خا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ http://saeed0551.blogfa.com

سلام شرمنده دیر متوجه شدم داداشی واسه همین دیر نظر گذاشتم...
تولدت مبارک دوست خوبم

osman.a سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://s

محمد جووووووووووووون سننگبولن گونینگی من هم قوتلی بولسن ایدیارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد