فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

تا حالا از این کارا کردید؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

آره من از این کارا کردم. تازه جواب هم داده!

خوبه دیگه...
منم این کارو کردم اما متنش با این فرق داشت...

ممنون ک سر میزنی...

سعید خا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ http://saeed0551blogfa.com

خدایی یه بار این کارو کردم ولی نه تا این حد!!!!!!!

آفرین کار خوبی کردی...
اتفاقا من همین امتحان قبلی ی همچین کاری کردم...

الناز جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

آره دقیقا سر امتحان گند زدا که یه گند به تمام معنا تو زندگیم بود

منم ازین کارا کردم.
اشکال نداره.خودتو ناراحت نکن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد