فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

شرح حال دانشجوی آخر ترم / شعر طنز

« فاش می گویم و از گفته ی خود دلشادم »

     که در این ترم پیاپی ز دروس افتادم ! 

« فاش می گویم و از گفته ی خود دلشادم »

که در این ترم پیاپی ز دروس افتادم !

اولین نمره که دیدم سر من سوووووت کشید

سوی استاد دویدم غم دل سر دادم

ولی افسوس که استاد محبت ننمود

با غضب گفت برو... نمره زیادی دادم !

گفتمش بهر خدا یک نظر انــــداز به من

مزه انداخت : نیم ناظر و من استادم !

بازگشتم که شوم مطلع از درس دگر

دیدم « این سیل دمادم ببرد بنیادم »

خشمگین داد زدم، ناله و نفــرین کردم

- هیچ کس نیست در اینجا که رسد بر دادم ؟؟؟!!

نــاگه از دور بدیــــــدم رخ اســــتاد عزیز

گوییــــا بر دل او کـــــرد اثر فریادم...

گفتمش مرد شریف از چه به من -6- دادی؟!

گفت: غیبت سببش بود و نرفت از یادم

قصه گر باز بگویم همه اش تکراری است

از دروس دگــــرم نیـــــــــز چنین افتادم

گرچه افتادم و ماندم عقب از خرخوان ها...

کسب عنوان عقب مانده مبارکبادم !!

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ

موافقم شدید

مرسی از نظرتون

mersad سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

باحال بود. فکر کنم باید کم کم منتظرش باشیم

آره دیگه زمانش رسیده

داود چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

این ترم هم داره کم کم نزدیک میشه !
خیلی باحال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد