فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

پرسش...

خدایی اگه جای طرف باشی و یکی اینجوری بیدارت کنه چ عکس العملی نشون میدی؟ 

راستشو بگو... 

نظرات 9 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ

خودت منو خوب میشناسی میدونی چیکارش میکنم!!!

میشناسم اما فک کنم عملی ی بار امتحان کنم بهتر میفهمم ک چکار میکنی؟؟؟

پسربد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

دادا اگه شوخی داشتم با طرف که بلا ازاین بدتر سرش میارمک اگه شوخی نداشم که فک نمیکنم کسی جرآت داشه باشه!!!!!!!!!!!۱۱

دیگه اینم ی نوعشه...!
ولی بلا از این بدتر؟؟؟

حسین یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

همچین کاری نکنی که بابات باید پیراهن سیاه بپوشه!!!من اعصاب ندااااااارم!!خودت میدونی چقد آدم کثیفی هستم

ن جون تو باید امتحان کنم ...
خیلی تو حالمه ببینم ک چ میکنی...؟

پسربد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

حقیقتش دادا اگه میخوای بدونی که من چقد رو خوابم حساسم اینجوری نمیگتی بلا ازاین بدتره

منم منظورم همین بود ک آب پاشیدن رو آدم خواب خودش بدترین بلاست

Mehdi.A یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

اولش بخوای نخوای ی نفس عمیق باید بکشی مخصوصا اگه اب سرد باشه بعد لباسامو عوض میکنم میگیرم میخوابمد.شب بعد هم تلافی

منطقی بود نسبتا...

مهدیار یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

میگرفتم میبردمش توحموم تموم لباساشودر میاوردم لختش میکردم
.
.
.
.
.
.
.
.
.زیردوش خیسش میکردم که دیگه ازاین کارانکنه..

اینم راه حل خوبیه برا خودش...

داود جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

اولش که شکه بودم ولی بعدش چنان میزدم زیر گوشش که دیگه همچین کاری نکنه

حرکت نسبتا منطقی میکردی...

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

هیچ کاری نمی کردم
درجا تموم کرده بودم.....

چ کم طاقت؟!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

من
من
من
فک کنم خرخرشو میجوویدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد