فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

تنهایی...

 

تنهایی یعنی من یه موبایل دارم که صدای زنگش یادم نمیاد …

نظرات 12 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.mamihae91.blogfa.com

سلام ایول آوردم به این وبلاگتون دمتون گرم
مطالبتون خیلی قشنگو جدیدن

سلام خوش اومدید...
ا

morteza چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

احمد جان خب اینکه اشکالی نداره منم یادم نمیاد چون گوشیم همش سایلنته
راستی دیروز اون گوشی تو نبود سر کلاس زنگ خورد؟؟!!چه آهنگ زنگ قشنگی داری یادت باشه بعدا برام بفرستیش....!!!
خخخخخخ

گوشی من همیشه سایلنته میتونی از هم اتاقی هام بپرسی...
هم اتاقی هام در حسرت شنیدن صدای زنگ گوشی من موندن...
تو که ماشاالله وقت نمیکنی سرتو بخارونی....خخخخخخخ

بهتره نگم... چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

چه علاقه ای به گوشی موبایل و تنهایی و عکس های بسیار مرتبط با مطلب گذاشتن داریُ شما؟ نیییییییییست؟؟؟
عکسه برامن باز نشد.
مرسی دادا که انقد انتقادپذیرین

جمله آخرتو گفتی که آروم بشم....
هرکسی با یه سری مطالب حال میکنه دیگه مشکلیه؟....

saeed_h چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

اره من یکی ک خدایی اصلا صدا گوشی تو یادم نمیاد با این ک هم اتاقیمی... ببین بقیه چطورین دیگه؟

هیچکس نشنیده....
البته دروغ نشه اگه یکی دوبار هم شنیده شده تقصیر من نبوده از شیطنت بچه ها بوده از سایلنت در آوردن.....

بهتره نگم... چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ


'گریه میکنماااااااااااااااااااااااااا!!!!!1
دعوام میکنی دادا؟

گریه نکن زار زار....میبرمت بازار....میفروشمت دو زار...
.
.
.
.
.
.
.
.
یادش بخیر بچه گی چقد این شعرو میخوندم.....خخخخخخخخخخ

بهتره نگم... پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ق.ظ

من بیخودی از مطالبی که خوشم نیاد تعریف نمیکنم.
این صداقت ادمو میرسونه. ادم که به خودش دروغ نمتونه بگه. میتونه ؟
پس برا مطالبی که میذاری هرجور دوس داری کار کن. من نظرمو میگم. اگه ناراحت میشی خب دیگه نظره و فراتر ازون چیز خاص دیگه ای نیست.

نه نمیشه خودتو گول بزنی...
ناراحت که نشدم......خخخخخخخخخخ

بهتره نگم... پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ

دست شما درد نکنه.
حال ما دوزار می ارزیم. مرسی. نهایت لطف شماست واقعا.

این اصطلاحه...
من به کسی قصد توهین نداشتم...
فقط گفتم این شعرو تو بچگیم میخوندم

حسین پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

قصه نخور دااااش من همیشه باهاتم نمیذارم تنها بمونی!~!!!

موخامت ابوالفضلی.....
با من بمون خرید ناموفق تیم ستاره حیات...

نانا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

من که موبایل ندارم چی هاااااااااااااا..............

غصه نخور انشاالله بابا جونت واست میخره.....خخخخخخخخخخ

عابد شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام. احمد جان پ تناهیی نه خب چ کاری داش ب خودم میگفتی یکی از دخترای کلاسمونو برات جور میکردم خخخخخخخخخ

سلام
تا حالا رو نکرده بودی فوریت های کارشناسی هم دختر دارن کلک.....

حسین شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

داش اینحوری که رسانه ها میگن خریدم ناموفق نبوده تیم ی گل زد که اونم من زدم!!!انتظار مردم از من زیاد شده!!!!!

امان از انتظارات و حرف مردم....
تیم یک گل زده ولی چند تا خورده؟......

نانا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.......
خودتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

از خننه غش نکنی....
چی خودمم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد