فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

دخترها و سربازی...!

فواید سربازی رفتن دختر ها از نظر پسرها !!! 

 

مثلا اگر دخترها هم برن سربازی چی میشه؟ ها؟ .... 



 

۱) قضیه فرار از سربازی به کل منتفی میشه و همه (پسرها) می خوان برن سربازی ... حتی اونهایی هم که قبلا رفتن می خوان دوباره برن!!

۲) غذای پادگان ها نسبت به گذشته خیلی بهتر میشه ( دخترها می خوان هنرهاشون را نشون بدن)

۳) هیچ کس دیگه دنبال معافیت نمیره حتی کور کچل ها هم می خوان بیان سربازی!!!

۴) اضافه خدمت برداشته میشه ... کارایی که قبلا باعث اضافه خدمت می شده حالا باعث کاهش خدمت میشه

۵) ازدواج دانشجویی و لاو ترکوندن توی دانشگاه کم میشه و ازدواج در
پادگان و عشق من هم سنگر من مد میشه!

۶) فرهنگ عمومی پادگان افزایش پیدا می کنه .... دیگه سربازها فحش رکیک به هم نمیدن (بخاطر حضور بانوان!)

۷) حمام و دست شویی های پادگان ها بالاخره روی بهداشت رو هم می بینن

۸) دیگه رژه ها در پادگان درست انجام میشه .... چون دخترها را مبذارن صف اول

۹)خاموشی از ۹ شب به ۱۲.۵ - ۱ شب میرسه

۱۰) همیشه می تونی یکی را پیدا کنی که پوتین و جورابات را بشوره

۱۱) خدمت سربازی از ۲سال به ۶ ماه کاهش پیدا می کنه ... اگه خواستی میتونی اصلا نری ... چون تا ۱۵ سال بعدش سرباز نمی خوان از بس داوطلب هست

۱۲) بعد از ۶ ماه که از سربازی بر می گردی اندازه ۶ سال خاطره داری!!! 

خخخخخخخخ

نظرات 8 + ارسال نظر
ali067 شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

دمت جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز داش سعید
۸.۹.۱۰از همه باحال تر بود.

چاکریم داشششش
باحالی از خودته...

حسین شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

اگه این طرح رو بزارن خیلی به من ظلم میشه!!!!

آخ اگه بشه ک من اشک تو رو در میارم ک الان اینقدر حال منو میگیری با اون کارت معافیتت

منم حسین خوبی؟ شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

شوخی کردم آدم نباید برا چیزای بی ارزش بره خدمت...نیت آدم باید برای رضای خدا و خدمت به کشور و دفاع از ناموسش باشه!!!!!!خودت میدونی از اینکه معاف شدم چقد ناراحتم خیلی دوست داشتم برم دو سال ذکات عمرم رو ادا کنم!!

جواب این نطرو شنبه شب ساعت 22:20 «الان» بت میدم تو خوابگاه...

پسربد شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

داداسعید مطلب خنده داریه ولی درکل ماکه بایدبریم چه دختر باشه چه نباشه مجبوری م دادا میفهمی یعنی چی دست رو دلم نزار که خیلی تو حقه ما ظلم شد!!!!!!!!!!۱۱دیگه چارهای نیس میریم شاید حال داد!!۱

آره مجبوریم مچبور...
خدا کنه شهر خودمون بیفتیم

M.Delshad یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

چههههههههههههههههه شود
دمت گرم مطلبت باحال بوووووووووووووود شمعبوووووووووق
ببخشید حواسم نبووووووووود سعید جوون

مرسی عزیزم...
نظره لطفته

منم حسین خوبی؟ سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

خیلی نامردی یعنی من بدبخت به خاطر ی نظر باید شنبه ساعت حدود ۱۱ شب انقد کتک بخورم؟؟این نظر شخصی من بود...خیلی بی انصافی!!!!!!!!هنوز جای آمپول هست بدنم هم درد میکنه!!!!!!!!!!!!!!

بعضی حرفا ک آدم میزنه براش گرون تموم میشه. مثل همینی ک تو گفتی...
اما برا آمپول بت حق میدم دردناک بود ببخشید دیگه...

حسین سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

چاره ای نیست چون خراب رفیق هستم بخشیدمت

بابا بخشنده...
بابا بخشش
بابا خراب رفیق
بابا حسین تو دیگه کی هستی؟

رها یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

چرا خوبه ک؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد