فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

بدون شرح

 

 

 

نظرتون چیه؟ 

یعنی طرف شکست عشقی خورده؟؟؟؟؟؟؟ 

یا چیز دیگه ای..؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
بهتره نگم... سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

خب مگه چیه ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

معلومه دیگه چون ازدواج کرده پارچه سیاه زدن براش نیست شمام همه ی پسراازازدواج خوشتون نمیادواسه همین دمستاش براش سیاه زدن......
من که عاشق ازدواجم

خب اینم نظر شماست چی چی بگم!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میانبور رفتین ها....
همه که مثل هم نیستن!!! درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب ایشاا... خوشبخت بشین

بهتره نگم... سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

ازکجامعلوم پسربوده شاید دختر بوده ارایشگاه داشته منظورش از مغازه اون بوده من دوست دارم به شخصه درسم تموم بشه بعدش فعلا که قصدشو ندارم مامانمم همه خاسگارامو دک میکنه

شاید!!!!!!!!!!!
خب بهش بگو بره یک دوری بزنه درست که تموم شد اوناهم تا اون موقع برمیگردن

بهتره نگم... چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام دادا دلشاد. باور کن نظر دومی رو من نذاشتم!
واقعا باورت شد من اون حرفرو بگم؟
بخدا کلافه م کرده. چرا به جا من نظر میذاره؟؟؟؟
جالبه این آدم واسه همه پست ها از طرف من نظر میذاره بجز پست آقا سعید!!!
هرکی هست، ایشون که نیست مطمئنا
اگه اینو میخونه فقط بدونه: خیلی بی معرفته.



سلام داداش
باورت داریم
بنده خدا حتما اسمی پیدانکرده خب

بهتره نگم... چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

راستی چقد تابلویه همون کسی که نظر دوم رو گذاشته
( بدون اسم البته )
نظر سوم رو هم به جا بنده گذاشته!
اوه اوه چقد مردم زرنگن.....

بهتره نگم... یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام دادا دلشاد
دیدی مشکل حل شد.
نتیجه میگیریم در همه حال باید مشکل رو از ریشه حل کرد

علیک سلام دادا
خب خداروشکر
احسنت بر تو...

ali067 یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

دمت جیز.کلی خندیدم

دم خودت جیییییییییییییییییییییییییییییییز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد