فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

وفاداری

اسممو از زندگیت پاک کردی ........

شماره مو از رو گوشی دیلیت کردی .....

خودت رو از نگاهم دزدیدی .....

بی انصاف همه ی اینا فدای سرت .....

فقط خواستم بدونم وقتی تنهایی ....

کسی هست دلداریت بده یا نه ؟؟؟

هنوز هم نگران تنهایی و دلتنگیت هستم .....
نظرات 13 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

واقعا...

بهتره نگم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

اوففففففففففففففففففف

واییییییییییییییییییییییییی

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اکسپایرشدم این چه مطلبی بود............

بهتره نگم... چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

دست رو دلم نذار که خونه !

خواهر چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

عزییییییییییییییییییییییزم کسی نظر نذاشته؟فدا سرت خودم واست نظر میذارم.برادر گلم هیشکی تو دنیا جز خدا برات مهم نباشه این دخترام ارزش اینقد نگرانی بحالشونو نداره معشوقت فقط خدااااااااااااااااااااااااااباشه و بس اگه خودش بخواد کسیو که لایقته نصیبت میکنه هر کسی ارزش تو رو نداره قدر خودتو بدون دیگه ا این مطالب سوسولی نزار قشنگتر ا اینام هست ها

چرا چند نفر گذاشته بودن قبل شما ولی تایید نکرده بودم این مطلب وصف حال یکی از بچه ها بود بعدش دیدم مطلب باحالیه گذاشتم. اگه عشق به خدا نباشه یک لحظه دووم نمیاریمو تمام سلولامون متلاشی میشن.

ادریس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

اولین بودی و تا آخر گرفتار توام
آخرین هستی واز اول وفادار توام

با تو بودن را کسی اندازه ی من حس نکرد
هر که هستی هر که باشی ، باز هم یار توام

اییییییییییف قشنگ بود

بهتره نگم... پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ق.ظ

حاضرم به جون مامانم قسم بخورم که ( اون نظر اوّلـــو که به اسم من گذاشتند رو ، من نذاشتم)
واقعا نمیدونم کسی که از طرف من اومده این نظرو گذاشته، قصدش چی بوده ولی بنظرم اصلا کار درست و سالم و خداپسندانه ای نیست
میخواستی وجهه منو خراب کنی؟؟؟؟؟ اخه من که شخص خاصی نیستم پس خیلی نگران نباش و واسه پیاده کردن این دوزوکلکها نیازی نیست زیادی به مغزت فشار بیاری.
در ضمن هرکی این کارو کرده معلومه یه ادم بسیار بدطینت و عقده ای ای هست. و از ته دل براش ارزوی شفای عاجل دارم.
البته دور از جون بچه های باغیرت فوریت
اقا مسلم واقعا باید با یه مهمون اینطور برخورد کرد؟؟؟

سلام قصد طرفداری ندارم ولی چیز خاصی نگفته بهر حال کار درستی نیست بجای کس دیگه نظر گذاشتن اگه هر کس اسم خودشو بنویسه دیگه این مسائل بوجود نمیاد.

بهتره نگم... پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ق.ظ

راستی دادا، معنی اکسپایر یعنی چی؟
فهمیدید به ماهم بگید.

منظور از اکسپایر شاید همان اکسپای باشه که تموم کردن٬ مردن معنیشه

بهتره نگم... پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

اصلا دلیلی نداره یکی با اسم واقعیش بیاد تو وب یا هر فضای مجازی دیگه.
ضمنا حرفش از نظر من بسیار زشت بود.

بهتره نگم... پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

به هرحال من ازکارش خوشم نیومدواقعا چه دلیلی داره که به جای دیگران نظربزاری من خیلی ادم مغروریم هرکی هستی بهتره بامن یکی در نیفتی بچه...

داود پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

کفش هم اگر تنگ باشد پا را میزند...
وای به روزی که دل تنگ شود....

بهتره نگم... شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ق.ظ

به هرحال من ازکارش خوشم نیومدواقعا چه دلیلی داره که به جای دیگران نظربزاری من خیلی ادم مغروریم هرکی هستی بهتره بامن یکی در نیفتی بچه?????????؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا این نظرو به جون مادرم من نذاشتم./

نکن این کارو. زشته.
البته میتونم حدس بزنم کار کیه ولی اشکال نداره.
در ضمن من اصلا ادم مغروری نیستم. اگه ادم اهل سازش و انعطاف پذیر باشه، هیچ وقت نمیگه : با من درنیفت بچه!
راستی اگه اسم منو دوست داری، حداقل بزن
بهتره نگم2 ...

حسین شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

زنته؟؟؟

أأأررره؟!
خخخخخخخخخخخخخخ

حسین s شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

کی با دل تو همچین کاری کرده؟؟؟فقط به من نشونش بده 2ساعت بعد سرشو برات میارم!!!من اعصاب ندااااااااارم

دادا این مطلبو فقط فقط بخاطر اینکه قشنگ بود گذاشتم به خودم مربوط نمیشه.ولی اگه کسی اذیتم کرد باشه حتما بهت میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد