فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

روز مادر...

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است.  

مادر عزیزم روزت مبارک...
 

نظرات 13 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ http://forum.n-s.ir/forum.php

سلام دوست من از این تالار دیدن کن خوشحال میشیم یکی از مدیران بخش های تالار شوید http://forum.n-s.ir/forum.php

morteza دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

مادری دارم که مهرش گوهر جان من است ...
یاد او آرامش قلب پریشان من است ...

moslem دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

صحبا دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

جالب بود-چ خوب که اولین مطلبو شما گذاشتین-

مرسی...
ممنون ک سر میزنین

حسین دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

دوست داشتم الان پیش مامانم بودم دستاشو میبوسیدم!!!

منم همین طور...

داود دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

قربون مامان گلم که دلم واسش یه ذره شده روزت مبارک گلم

s.a دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

قربون مامان گلم برم

Ahmad.R دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

مادر روزت مبارک.....
من با این عکس خیلی خاطره دارم ممنون که این عکسو انتخاب کردی

خواهش میکنم عزیزم...

پرستاری 91 دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

مامان همونیه که کهنه پوشید تا تو نو بپوشی.
شبا نخوابید تا تو راحت بخوابی
و هنوزم تو خونه وقتی دلت میگیره هیچ چیز به اندازه اغوش گرمش نمیتونه ارومت کنه
بوسه بر دستان پر مهر تمام مادران ایرانی

سعید خا... دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ http://saeed0551.blogfa.com

دوست داشتن همیشه گفتن نیست گاه سکوت است گاه نگاه است گاه انتظار و گاه...
مادرم دورم ازت و میدونم این مطلبو نمیخونی ولی به عشق وجودت نوشتم که دوست دارم روزت مبارک

داود دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود
روزت مبارک فرشته خلقت

فرنوش دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام. وبتو قشنگه خیلی
قرار شد ما ی وبی بسازیم مربطو ب بچه های علوم پزشکی بجنورد ک تو اون همه بچه ها از همه رشته ها فعلیت داشته باشن و در مورد رشته خودشون بگن و هم گپی هم زده باشن ک تو وب از همه نوع پست هست چ علمی چ غیر علمی و ... و فقط مربوط ب داشنگاه خودمون ممنون میشم مشارکت داشته باشین و واسه درخواست عضویت ب وبمون سربزنین یا ب میلم پیام بدین
مرسی
http://nkums.blogsky.com

سلام.ممنون از نظرتون.
کار قشنگی هم میخواید بکنین، احتمالا مزاحم میشیم...

mersad سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://ems90

مادر نسترن را سایبانت میکنم

چشم هایم چه قابل جان فدایت میکنم

تقدیم به بهترین مادر دنیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد