فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

دلتنگــــــــــــے

دلتنگــــــــــــے

همـــون مکثیـــ ـه که

رو اسمـــش میکنــے!!!

وقتــے شمـ ـآره هاے گوشیتــو بــالا پــاییـن میکنــے!!!
 
نظرات 12 + ارسال نظر
بهتره نگم... دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

خب الان عکسه چه ربطی به دلتنگی داره؟
طرف داره از شفافیت موبایلش بعنوان اینه استفاده میکنه که سرخاب سفیداب بزنه. نییییییست؟

چقد سطحی نگر شدن مردم....
کلا گیری رو رابطه عکسها با مطالب....
خخخخخخخخخخخخ

حسین دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

زنته؟؟؟؟

حسین جان نگران نباش تو هم خوب میشی.....
همه واسه سلامتی این دوست خوبمون دعا کنید...

بهتره نگم... دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

خب شما الان ربطشو به من بگوووو من قول میدم به این ارتباطه زیاد گیر ندم. بعدها. اگه بیام.
ولی واقعا دلتنگی چیز قشنگیه. به این معتقدم " وقتی دارم به کسی که دوسش دارم فکر میکنم، اونم داره بهم فکر میکنه"
مطمئنم.
مرسی در هرصورت

بیخیال ربطش....
موضوعو بچسب...
مرسی از اینکه سر میزنی

فرنوش دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام. خیلی جالب بود وبتون قشنگه
ممنون میشم ب وب ما هم سربزنین وب بچه های علوم پزشکی بجنورد
مرسی

مرسی که سر زدید...
باشه چشم میایم

بهتره نگم... سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ق.ظ

دیدی عکسه رو بالاخره راست و ریستش کردی.
خوشم اومد حرف گوش میدی

از دست تو که اینقد نکته بینی...
بهتره بگی...

بهتره نگم... چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

. خجالت میکشییییییم !

چرا چپه شدی....
مواظب باش نیفتی....
خخخخخخ

یب ادم مث خودت چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

عزیییییییییییییییییییییییزم معشوقت خدا باشه به هرکی بخوای میرسی

مگه فکر کردی معشوقم کیه؟ ها؟ فکر بد درباره من کردی عایا؟
رو شماره خدا مکث میکنم شمارشم 24434

یه ادم مث خودت چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

افریییییییییییییییییییییین داش گلم خدا کنه همیشه اینجوری باشی داش ازت خوشم اومد متنتم جالب بود موفق باشی

نوکرتم به مولا....
خخخخخخ
بقول ما مشهدی ها دل به دل اتوبانه....
مخامت...

بهتره نگم... پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

جدامعشوقت کیه بگو تاماهم بشناسیم اگه راستشو بگی بزات شکلات میخرم

گفتم که معشوقم خداست.....
شکلات منو کی میدی؟....

یه ادم مثل خودت جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

قربووووووووووووووووونت برم مشهدی؟منم تربتی ام منم مخامت داشم

بشه بشه.....

بهتره نگم... شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ق.ظ

احمد اقا این نظر آخریه رو من نذاشتم.
هرکی هست یا از اسم من (بهتره نگم...) خوشش اومده یا قصد ازار داره
نکن این کارو

آقا نکن....خانوم نکن...
از اسم مردم استفاده نکنید زشته بخدا...

نانا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ

چقدر قرمزههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

چی قرمزه؟......
مطلبو بچسب نه عکسو.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد