فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

ب یاد سهراب...

 

زندگی خالی نیست
مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست 
آری تا شقایق هست زندگی باید کرد...

 

نظرات 14 + ارسال نظر
سعید خا... شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://saeed0551.blogfa.com

دوست را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم تا رفیقم هست زندگی باید کرد

خراب نظرتم سعید....

M.Delshad شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ


بیا کوچه را آب و جارو کنیم
کمی شعر تازه بیا رو کنیم
بیا تا شقایق در این دشت هست،

تنِ زخمی عشق را بو کنیم ...
دمت گرم گرم

دم تو گرم با این نظر باحالت داش مرتضی....

morteza یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

صبر کن سهراب !
گفته بودی قایقی خواهی ساخت...
دور خواهی شد از این خاک غریب ...
سر حرفت هستی ؟؟؟قایقت جادارد ؟؟؟
منم از همهمه ی اهل زمین بیزارم...

اگه جا داشت منم میام... خخخخ
شوخی کردم. نظر قشنگی گذاشتی. دمت گرم...

داود یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

من شوخی نمیکنم اگه جاداری خدایی من هستم آماده رفتن شدی خبرم کن.......

الان ک فک میکنم میبینم منم آماده ام بزن بریم...

داود دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

خوب کجا بریم

جاشو تو بگو؟

morteza دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

داش شلوغ نکنین دیگه کلی رو مخ سهراب کار کردم تا قبول کرد منو ببره واسه شما جانیس.با قایق بعدی بیاین

ن دیگه داش مرتضی ما رو هم ببر دیگه تورو خدا...

داود سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ

اصلا بیا بریم شمال(دریا کنار هنوز قشنگه!!!!!)

آره بریم هوا هم خوبه خیلی حال میده...

داود سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

باشه زمانش رو تو مشخص کن من که وسایلم رو جمع و جور کردم!!!!!!!!!

من الان تو راه مشهدم، برگشتم هفته دیگه بریم...
خوبه؟

داود چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

باشه پس خبرش از تو!!!!!!

باشه خبر میدم...

...!!! شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

ایول بابا دمت گرم

داود سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

پس چی شد این خبر نکنه سر کاریم سهراب که رفت فکر کنم باید شنا کنیم که برسیم بهش ...

به سلام داش داود...
بابا اینا طرح گذاشتن نمیشه بریم بذار برا هفته آینده...
دوشنبه شب با سهراب هماهنگ میکنم تو هم بیا خوابگاه بریم...
خوبه؟

داود سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ


سلام علیکم ببینم چی میشه خخخخ

سعی کن بیای دیگه....

داود چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

باشه ببینم دقیقا محل حرکت کجاست...

از دم در خوابگاه

رها دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

ما همه جوره زندگی میکنیم چ شقایق باشه چه نباشه

اینم ی مدلیه برا خودش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد