فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

ساندویچ دانشجویی.....

این سامان گلریز اومده شبکه سه میگه میخوام یه ساندویچی آموزش بدم که دانشجوهایی که تو خوابگاه هستن و فر ندارن روی همون گاز کوچیک بتونن تهیه کنن.....!!!
حالا مواد اولیه اش چی بود؟
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
گوشت بوقلمون دودی ، پنیر پیتزا ، نون تست ، سس فرانسوی و سایر مخلفات .....!!!!! :|
مرتیکه دانشجو ندیده......
نظرات 26 + ارسال نظر
مهدیار دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

اییییییییییییی بیمزه توکه اینقد لوس نبودی پسر.....واویلا..

پس معلوم شد از این جوری ساندویچا زیاد خوردی که برات طبیعیه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

... سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

واقعانم دانشجو ندیده بوده ما دانشجوا نون ساده به بزور پیدا می کنیم نون تست که بماند

منم برا همین میگم .باز خوبه شما نون خالی دارید ما همونم نداریم............

شوکت چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام سگای کثیف گدا گشنه فردا نهار روئینو بالا می کشید؟

سلام
مرسی از اینکه به وبلاگ ما سر زدید.
معلوم که از اون افراد بی اصالت و بی خانواده هستی که در یک فضای مجازی که تمام افراد دسترسی دارند میای همچین نظرهایی میذاری .
من برااینکه برا بقیه درس عبرت بشه این نظر تایید میکنم .

morteza شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ

(شوکت ) تو اونقد ارزش نداری که آدم بخواد بهت فحش بده...فقط
لعنت به اون شیری که خوردی...

پسربد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام شوکت خانم به خدا گیرم بیفتی بعد معلومت میکنم سگ کثیف کیه مطمئن باش پسر بد پیدات میکنه جواب بی احترامیتو میده

بهتره نگم... شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

گاها تندروی میکنی اما کارت خوبه.
مرسی. ایول :)

خواهش میکنم
به هر حال هر انسانی فراز ونشیب داره و منم از این قضیه مستثنی نیستم .

بهار شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

واااااااااا< جای تاسفه ...خیلی بی ادبی شوکت

مدافع شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

شوکت شغال سگ کثیف باباته.معلومه فوریتا بدجوری برجکتو اوردن پایین.

سعید خا... شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://saeed0551.blogfa.com

شوکت خانم درسته ننه بابا هر جوری باهات حرف میزنن و تو هم همونطور جوابشونو میدی اما این دلیل نمیشه همرو مثله خانواده خودت بدونی و باهاشون اینطور حرف بزنی!!! عزیزم اینجا باغ وحش (خونتون) نیست اگه نظر میزاری سعی کن یکم مراعات کنی

خسین شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ

به جای گوشت بوقلمون میشه از گوشت کفتر چاهی استفاده کرد که تو خوابگاه هم فراوونه!!!!!!!!!!!من استفاده کردم جواب داد!!!تبصره:کسانی که زیر خط فقر هستن میتوانند از گوشت موش هم استفاده کنند والا کی به کیه<<

برا شما مشهدی ها که داخل خوابگاه کفتر چاهی شکار میکنید هیچ اشکالی نداره راستی باید دفعه بعد که شکار کردید مارو هم دعوت کنید.

لادن شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

پسر بد کیست لطفا؟

یکی از بچه های کلاسمون اگه لازم بود خودش معرفی میکرد . شاید شما شوکتی یا میشناسیش که از پسر بد میترسی

بهتره نگم.... شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

آقا ایمان محمدی نیگاه چی میگم:
وقتی کسی نظر دور از شان انسانیت میذاره،
حداقل کاری میکنی چیه دادا؟
تائید نکن که به حاشیه و بدو بیراه و ... کشیده نشه.

مرسی

سلام دادا
اتفاقا باید نظر این خار وخاشاک تایید کرد تا درس عبرت بشه برا بقیه در ضمن هر کس با نظر گذاشتن فقط اصالت خانوادگی و تربیت خانوادگیش ثابت میکنه

علی رضا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ

شوکت خجالت بکش؛اگه بچه بابات هستی خودت رو معرفی کن!!! اگه شک داری بچه باباتی یا نه برو آزمایش بده بابات مشخص بشه

پسر بد یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام دادا نگران نباسش دارم پیداش میکنم همیییییییینکه مطمئن شدم خودشه همه داشگاه می پیچه خبرش!خانم یا اقای شوکت قبل ازاینکه بدتر بشه خودت عذر خواهی کن!

داود یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

دلت خوشه ها کو نون من که دانشجو هستم نونش رو هم ندیدم خخخخخخخخخخخخخخخخخ

نگران نباش قرار به مناسبت هفته خوابگاه ها به هر سوئیتی ی بسته نون تست بدن اونموقع همه مون با هم میفهمییم نون چیه

داود یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

شوکت کیه که واسه همه تون شده یه مسله بزرگ ؟؟؟؟؟؟
شماد هم کم فحش ندادین ها!!!!!!!!!!!!!!!!

خلایق هرچی لایق
ما اصلا از قضیه روئین خبر نداشتیم .
اومد اونجور نظری برامون گذاشت ما هم مجبور شدیم جوابش بدیم تا عبرت بشه برا خار و خاشاک دیگه

من دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام شما فوریتا چه هیزم تری فروختید که همه مسخرتون میکنن؟یه خورده کمتر دختر ندیده بازی در بیارین

سلام
مرسی از اینکه اومدیدی نظر گذاشتید
با این مشکل دارند چون خودشون عرضه اینکه با دختراشون ارتباط برقرار کنند ندارند بعد ما میتونیم خیلی راحت با هاشون در ارتباط باشیم
از انجایی که ما خوشبختانه کلاسمون دختر نداره که تلافی کنند مجبورشون عقده ی دلشون اینجوری خالی کنند.پس هرکی میگه فوریت اینجوریه یعنی یکی از بچه های کلاسمون با دختراشون در ارتباط

456 دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

pesar khob dokhtar bazi ke nashod kar.vali tohinam aslan tojihi nadare.

غیرتی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام بی ادب خوبی؟خوشت میاد بت بگم مرتیکه اون بنده خدا بچه تهرونه ما بجه شهرستونیارو نمی درکهجالب بود داش

مرسی از اینکه اومدی سر زدی
واقعا هم همین جوری فکر میکنه همه جا گوشت بوقلمون هست

بهتره نگم... سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

اصلا فکر نمیکردم بچه اونجوری ای باشی.
یعنی چی یکی از بچه های کلاسمون با یکی از دخترای کلاسشون ر ارتباطه؟؟
اصلا حرف قشنگی نبود.
یادت باشه ادما از روی همین صحبتاشونه که شناخته میشن. تند نرو دادا.

تند نرفتم دادا واقعیت گفتم
اگه میخاستن منو بشناسن حتما بعد 3ترم میشناسن.
در ضمن کسی که از معرفی خودش ترس داره نباید در مورد شناخت دیگرون حرف بزنه

پسربد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام اقا یا خانم من حواستو جم کن کی مارو مسخره کرده که اینجوری میگین....همونای که دارن مسخره میکنن به قول شما :واقعآ بی ادبن تازه از اخرشم میبینی با فوریتا رفیقن یا ازدواج میکنن نه دا دا اینخوریا که فک میکنی نیس!!!!!!!!!!!!۱۱

من چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

خداشمارو دوست داشته که تواین رشته بدون دختر قبولیده .
ارتباط که احمقانه ترین و زشتترین کار موجود تو دانشگاهه ُدخترها بیشترتر مقصرند پس کار شما برای اینکه با این هنجار مقابله کنید راحتتره آخه دختری تو محیطتون نیست اینطوری مردتترین وباغیرتترینهای دانشگاه میشید

اره دیگه وقتی دختری نباشه مسلما کسی هم دنبالش نمیره .پس کسی نمیتونه از دخترای کلاس ما حرف بزنه ولی ما میتونیم با بقیه در ارتباط باشیم و ازشون حرف بزنیم

بهتره نگم... پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ق.ظ

بی ادبی دیگران با خودشون. بالاخره عالم محضر خداست
دوما چرا شما انقد زود جوش میارین
دادا ایمان اصلا بهت خشم و اخم نمیادا، ادم مگه با داداشش دعوا میکنه؟
پسر بد محترم، روی سخن بنده با اشخاص بی ادب بود، شما باز به خودت گرفتی؟
اشکال نداره حتما رسم مهمون نوازی فوریت ها اینطوریه.

عجب داداشی دارم که خودم نمیشناسم .من عصبانی نشدم فقط ج دادم .
مطمئن باش بچه های فوریت از همه ی بچه های دانشگاه مهمون نوازترن

من پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

چیکا کنیم وقتی گوشاتونو پراز پنبه کردین حالا چقدم باافتخار از کاراتون دفاع میکنید من برای همیشه با وب خداحافظی میکنم چرا چون چیزی جز وقت تلف کردن به حرفهای بیهوده نداره کاش به مسایل مفیدتری می پرداختید وآدمایی با افکار قشنگ بودنو من ازشون بهره می بردم

خوش اومدید

جیگر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام
واستا واستا
مگه شما هم بودین جشن روز بهداشت؟؟؟؟
مطمعنین بودین؟

ما که نبودیم ولی نمیدونیم منظور شوکت کی بود

بهار پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

چه حرفاااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد