فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

بچه های امروزی

 

الان بچه ۴ ساله از باباش Galaxy Note II میخواد..... 

بعد ما یه فامیل داشتیم اسمش رضا بود تا 12 سالگی هرکی میگفت سکوت علامت رضاست من فکر میکردم علامت اونه....

نظرات 6 + ارسال نظر
moslem یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

زدی تو خال احمد.
خدا بخیر کنه بچه های امروزی رو

آره والا....

بهتره نگم... یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

آره واقعا.. من که حسودیم میشه به بچه های امروزی.
از ما که خیلی جلوئن. خدائیش.

منم بهتره چیزی نگم....
خوب دوستداره جاشون باشه...

حسین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

من که عکس بچگیتو دیدم از اون بچه شرها بودی<<<<

والا اینجوری نبودم..........

saeed_h یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

آره قبول دارم...
بچه های حالا اینجورین ،بعد من تا 12 سالگی فک میکردم گوزن ها شوهر آهو هان....
خخخخخ

ها بشه بشه....

مهدیار دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

اخ اخ اخ اخ اخ چقدر نازه این بچه منم اگه باباش بودم میخریدم براش//////////

بله...100%
آرزو بر جوانان عیب نیست....

بهار شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

خواهر زاده من که تا دو ثانیه میشینم درس بخونم مخمو تیریت میکنه اینقدر سوال میپرسه ۵ سالشه تموم داروهارو بلده کامپیوترمم که داغون کرده . باورتون میشه دیگه دیوونه شدم

آفرین به خواهر زادتون.....
اون دیگه پیش فعال نیست جلو افتادست...
خخخخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد