فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

حرف های در گوشی

 
 
 



کشور ما !!!
جایی است که
مردانش نسبت به خواهر و مادر خود غیرتی هستند
و نسبت به خواهر و مادر دیگران
روشنفکر !
.
به نظر شما واقعا چرا  ؟

نظرات 9 + ارسال نظر
بهتره نگم... یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ

آفرین. خیلی جالب بود.

قربوست

نادر یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://kbmb.blogfa.com

به خاطر فقر فرهنگیه.

دلت خونه ! ها...

۷۶۴ یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

منم خیلی از این بابت ناراحتم ولی بیشتر دخترا جوری آرایش می کنن که خودشون رو نیازمند نگاه پسرا نشون میدن

البته بعضی هاشون!!!
...
الله اعلم

Ahmad_R یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

ای خنه خمیر.....

خنه خمیره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

saeed_h یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

ها یره راست مگی...

NE BABA...
راس میگی داااااش؟؟؟؟

نگین دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

مرسی افرین خیلی هم مطالبو دوست دارم هم خودتو

اولا ممنون
دوما برادر من نکن این کارارو...!!!!!!!!!!

دانشجو دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

همه اینجورین از کجا معلوم خودتم.....ببخشید منظوری نداشتم خوب مگه دروغه من یه ادم سالم تو خیابون نمیبینم بازم ببخشید


خواهش میکنم. درسته حق با توست!!!!!!!!
ولی ولی حالا من خودمو نمیگم . ولی هستن. ولی کم
بازم خواهش میکنم. به هر حال نظرته
ممنون

دانشجو سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ

برا تو و دوستات دعا میکنم اینجوری نباشینمث یه مرد واقعی واقعا مرد باشین

انشاا...
ممنون

نامعلوم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

واقعا چرا ؟از خودت هم این سوال پرسیدی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنوز که هنوزه به جواب قانع کننده ای نرسیدم!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد