فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

تولد سعید جونه

ایندفعه نوبت سعید جونه 

۲۱ اسفند سالروز تولد یکی از بهترین همکلاسیمونه   

 سعید سپهر منش 

 

 شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن
من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم
تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر
(تولدت مبارک) 

 

سالروز زمینی شدنت مبارک . . .


نظرات 23 + ارسال نظر
mersad یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام داش سعید تولدت مبارک عزیزم.

میلاد تو طلوع نور
در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب
گلی شکفته در بهار
تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت
تولدت مبارک

moslem یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

saeed_h یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا رو......

تولد زمستونیت مبارک...

علی رونالدو یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ http://azadie.blogfa.com

سعید جونم میام بغلت میکنمو بوست میکنم بوس بوس بوس ملچ ملچ ملوچ به به فقط دفعه بعد ریشاتو بزن نره تو دهنم!!!!مبارک باشه عشقم

سعید خا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://saeed0551.blogfa.com

سلام داش! سعید جووون ما چاکریمااااا تولدت مبارک داش! صدسال به این سالا داش! داش خیلی خوشحال شدما!

ali067 دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

تولدت و با تمام وجود تبریک میگم دوست عزیزم
حالا که بهت تبریک گفتم یه کم از کیک تولدت بهم میدی

Mehdi.A دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

تولدت مبارک ذوست گلم

َAhmad.R دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام داش سعید توووووووووووووووووووولدت مبارک
موفق باشی....

حسین داش دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام سعید جون صدسال به این سالها موفق وسربلندباشی ... داش هرمقع وقت کردی بریم توشله بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

morteza دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

تولدت مبارک سعید جان امیدوارم همیشه شاداب و خندان باشی ...ان شاااله 122سال عمر با عزت داشته باشی ......
موفق باشیییییییییییییییییییییییییییی...

ehsan دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام داش خیلی نوکریم داش تولدت مبارککککککککککککککککک ....................
داش امدم یه کادوی خوب پیش خودم داری هاهاهاهاهاهاهاها
ایشاا...صدساله شی....

s.sepehrmanesh دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

سلامی به گرمی آتیش های چهار شنبه سوری
از تک تک همه ی شما عزیزان ممنونم که تبریک گفتید . منم آرزوی بهترینای دنیا را واسه همتون دارم
عیدتون مبارک و به قول ما بجنوردی ها:داااااااااااش چاکریم دوستون دارم

بهتره نگم.... دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

اوه اوه چقد بچه های با احساسی هستند این بچه های فوریت.

عمرا بدونه کی ام. ولی تولدش مبارک...

s.sepehrmanesh سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

ممنون که تبریک گفتید

بهتره نگم... دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

خواهش

داود یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

من تازه اومدم تو وبتون با اینکه خیلی دیره تبریک پساپس!!!!!!!!!

یهو میذاشتی سال دیگه تبریک میگفتی...
خخخخخ
شوخی کردم خوش اومدی

نامعلوم دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام ااقا سعید تولدت مبارک چه جالب تولد من ۲۲ اسفند٬

به به چه تفاهمی....

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

اگه بیشتر صحبت کنید شاید به تفاهم بیشترهم برسید شایدم مزدوج شدید و این داش سعید ما هم از تنهایی در بیاد

خخخخخخخخخ

نامعلوم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

خوشحال میشم ببینمتون البته فک کنم دیدمتون اما شک دارم

به نظر شما ما این آقا سعیدمون رو چطوری نشون شما بدیم؟
سعید جان بیا اینا با تو کار دارن....

داود چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

بانی خیر شدم

انشاالله خدا از همه قبول کنه....

s.sepehrmanesh شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام من به تو ای هم کلاسی
ممنونم که دیر تبریک گفتی
ما هم خوشحال میشیم شما رو ببینیم
ما چاکریم

بفرما اینم آقا سعید که قولشو بهتون دادم.............

نامعلوم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

انشالله........

s.sepehrmansedh یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

کو پ کجاییییییییییییی

نیومدن داش ترسیدن.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد