فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

تست تمرکز...

این تست تو وبلاگ بچه های اتاق عمل بود دیدم باحاله گذاشتم... 

 تستی جالب و هیجان انگیز برای سنجش قدرت تمرکز... 

 

       شروع

نظرات 7 + ارسال نظر
morteza چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

داش اینو دیدیم جالب بود...
اما هر چیز جالبو که نباید کش رفت داش...

پس اشتراک گذاشتن مطالب رو برا چی گذاشتن؟
تازه من ک گفتم از کجا مطلبو برداشتم.،اینجوری برا اونا هم تبلیغه...

بهتره نگم چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

این تست مطمئنید اسمش تست تمرکزه؟؟؟

بیشتر اسمش به "تست اعصاب خورد کن "
میخوره. نیییییییییییست؟

اولش آره اما یکم ک بازی کنی میبینی باحاله.برا من ک اینجوری بود...
نگفتی رکوردتو؟

بهتره نگم.... دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

شما چقد مهربونی!
فقط یه خورده بازیگوشین که اونم مقتضی نشاط جوونیته.
تعطیلات خوش بگذره

مهربون؟
کی؟ من؟
اشتباه نگرفتی؟
برا تعطیلات هم همچنین...

بهتره نگم.... دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

به مام سر بزنید.
اتاق عمل90

چشم...
من ک سر میزنم...

بهتره نگم.... دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

نزدی هم نزدی!

خخخخخ (بقول خودت)

خخخخخخ
باشه...

داود سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

داش اولش یه خورده اعصابم خورد شد ولی دیگه ته تهش شد14 ثانیه
فکر می کنید نابغه ام !!!!

من اونو 22 ثانیه و خورده ای رفتم.
سعی کن تو هم میتونی نابغه شی...

داود پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

بابا نابغه

ما اینیم دیگه داششش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد