فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

نظر سنجی

سلام دوستا ن
می خوام سوالی ازتون بپرسم

واما سوال :اگر شما در شرایطی قرار بگیرین که متوجه بشین ،همسرتون بهتون خیانت کرده ،چی کار می کنین ؟

نظر خودم تو ادامه مطلب
نظر خودم اینه
فکر نمی کنم ،هیچ کدوم از ما به این موضوع موضوع به طور جد  از قبل فکر کرده باشیم وحتی اگر گاهی اوقات در جایی صحبت از این موضوع پیش اومده باشه معمولا یه اظهار نظر ساده می کنیم و رد می شیم و واقعا تا در اون شرایط قرارنگیریم ،نمی دونیم قراره چه واکنشی نشون می دیم .
نظرات 12 + ارسال نظر
morteza سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

بالاخره من نفهمیدم نظر خودت چیه!!!
اگه یه درصد احتمال بدم همسر آیندم بهم خیانت میکنه اصلا باهاش ازدواج نمی کنم که بعدش خیانت در کار باشه....
طلاق بهترین پاسخ به خیانت همسره...این نظر منه

نظرم اینه تا تواون شرایط قرار نگیری آدم نمیدونه چیکار میکن ولی من نمیتونم جلوی خشم خودمو تو اون شرایط بگیرم حتما یه بلایی به سرش میارم

A/I پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
بهتره به چیزای خوب فکر کنیم که چیزای خوب نصیبمون شه.
ولی من به شخصه حاضرم هر بدبختی رو باهمسرم تحمل کنم ولی خیانت ودروغ رو یه لحظه هم نهههه.
فک کنم همون طلاق بهترین راه.حداقل اونم به چیزی که میخواد میرسه.
منم مجبورنیستم تحملش کنم.

سلام ممنون که سر زدین

h-or90 پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام.کارخاصی نباید کرد اعصاب خودتونو بهم بریزید برا سلامتی ضرر داره کسی که خیانت میکنه پس عنصر بی ارزشیه چراخودتونو زجر بدید ی لیوان آب خنک بعدم برید دنبال زندگیتون.

سلام این چیزی که شما میگین خیلی کار آسونی نیست فقط در مقام حرفه. ممنون که سر زدین

حسین پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

بستگی به آدم داره من بیشتر میبخشم تا خجالت بکشه

علی رونالدو شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://azadie.blogfa.com

پ نه پ برم ماچشم بکنم بگم مرسی که خیانت کردی عزیزم!!!دیگه تکرار نشه باشه عشقم؟؟؟؟

بهار چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ http://kbmb.blogfa.com

راستش فکر میکنم میبینم چه کمبودی داشته < شاید مشکل از من بوده شاید من کم گذاشتم واسش تو زندگی که رفته و خیانت کرده . همیشه نباید تقصیرارو گردن طرف مقابل بندازیم . بنظر من ببخشش بزرگترین نعمتی که خدا به ما داده و در همین موقع هاست که آدما بزرگی خودشون ثابت میکنن

حرف شما متین بهار خانوم ولی تو اون شرایط هم اینجوری فک کنیم خیلی خوبه انشالله که بتونیم

سارا دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام سعید خوبی مطالبت خیلی جالب بود

سلام ممنون خوبم ولی اسم من مسلمه نه سعید اشتباهی نظر گذاشتین

هستی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

س به نظرم باید طرف مقابلتئ از همون اول بشناسی بعد ازدواج کنی تا مشکلی پیش نیاد اگ شد اگ تقصی از خودمون بود باید بخشید و اگر غیر قابل تحمل بود به هیچ عنوان

٬ دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

چرا نظراتم ثبت نمیشه

هر نظری که واسه ما بیاد ثبت میشه اگه نامربوط نباشه

غیرتی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

اول اونو میکشم بعد خودمو

داود سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

فکر کنم اول دلیل خیانت رو بپرسم بعدش اگه منطقی نبود فکر نکنم بتونم ببخشمش ..

آره کلا برای هر کاری باید دلیلشو پرسید که اگه یه وقت کارش منطقی بود بعدا باعث پشیمونی نشه

گل پری پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

دلیلش رومیپرسم شایدمن کاستی داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد