فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

هفت نصیحت مولانا

گشاده دست باش، جاری باش، کمک کن (مثل رود)

باشفقت و مهربان باش (مثل خورشید)

اگرکسی اشتباه کرد آن رابه پوشان (مثل شب)

وقتی عصبانی شدی خاموش باش (مثل مرگ)

متواضع باش و کبر نداشته باش (مثل خاک)

بخشش و عفو داشته باش (مثل دریا )

اگر می‌خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه)

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا سادات نرجسیان دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ق.ظ

مرسی مرتیزا دوست دارم شماره بدم؟؟؟؟

اولا سلام اقا زهرا ببخشید اقا سعید فک کنم
شمارت برای خودت داداش
من کی از نامحرم شمار ه گرفتم که دفعه دومم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برو خودتو سیاه کن
والسلام

سهیل دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

در جواب خانم مثلانرجسیان
داداش به کاهدون زدی

اخ گفتی ...

سالومه سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام
اولین باریه که به وبلگتون میام.
بچه ها از مطالب زیباتر استفاده کنید.
چرا اینقد درمورد خانوما مطلب میزارین؟
موفق باشین

سلام
کی؟
من؟
من یکی که بی تقصیرم!!!!!!!
چشم
ممنون
همچنین
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد