فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

فوریت 90 بجنورد

به وبلاگ دانشجویان ترم خاطره ها خوش آمدید...

آقایون ....بیشتر مراقب باشین !!!!!یه وقت سوتی ندین....

همسر: چکار میکنی بعد اینکه من بمیرم؟ میری زن دیگه میگیری؟یعنی چی؟ 


شوهر: قطعا نه!
بووووس


همسر: چرا نه؟ دوست نداری دوباره متاهل بشی؟وااااای


شوهر: خوب معلومه که میخوام
دوست داشتن


همسر: خوب پس چرا نمیخوای دوباره ازدواج کنی؟


شوهر: باشه باشه دوباره ازدواج میکنمدهنم آب افتاد


همسر: ازدواج میکنی واقعا؟


شوهر: ......!؟
یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟


همسر: یعنی تو همین خونمون باهاش زندگی میکنی؟


شوهر: البته خوب اینجا خونه خوب و بزرگیه


همسر: بهش اجازه هم میدی ماشینم رو برونه؟


شوهر: احتمال زیاد، خوب ماشین نو هست دیگه


همسر: عکسهای من رو هم با عکسهاش عوض میکنی؟دلم شکست


شوهر: اگر جای مناسبی باشه چرا که نه؟قاط زدمپوزخند


همسر: جواهراتم رو هم بهش میدی؟عصبانی شدم!


شوهر: مطمئنم که اون جواهرات مخصوص خودش رو طلب میکنهشوخی


همسر: یعنی کفشم رو هم میپوشه؟گریه‌آور


شوهر: نه سایزش 38 هستپوزخند


همسر: [سکوت]


شوهر: [گند زدم!]
ترسیدم

نظرات 5 + ارسال نظر
saeed_h یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

ایییییول خیلی باحال بود...

morteza سلام
خیلی ممنون مرسی

mersad یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

بچه ها بزرگ شدین مواظب باشین

morteza
سلام .مواظب باشین سوتی ندین...

A/I پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام
هنوز واسه یاد گرفتن این چیزا بچه این بذارین 18 سالتون تموم بشه بعدا فکر این کارا باشین
شوخی کردم
ولی خانوما زرنگ تر از اونین که شما فک کنین.
فکر همچین چیزی رو هم که تو ذهنتون داشته باشین باید زندگی رو بدرود بگین.

Mortezaسلام
اولا من توی انتخاب مطلبایی که میزارم خیلی حساسم که نکنه کسی یا کسانی ازش خورده بگیرن
ثانیا اگه دقت کرده باشین این جزو مطالب طنزه...وفقط جنبه شوخی داره...
ثالثا هجده رو خیلی وقته که تموم کردم دارم بیستوچهارمو پر میکنم با اجازتون...
رابعا اگه مامردا دنبال چیزی باشیم شک نکنین که به دستش میاریم ولی اداره کردن یه زن از اداره کردن یه کشور سختتره پس فک نکنین که از شما میترسیم ما حوصلشو نداریم مخصوصا با این گرونی کی میره اینهمه راهو...
مرسی از نظرتون بازم سر بزنید

A/I شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام
با این همه دعوایی که شما کردین من دیگه جرات نمیکنم اینجا سر بزنم

morteza سلام
نه بابا دعوای چی من کوچیک شما و تمام اتاق عملی های ۹۰ هستم ...
شرمنده اگه ناراحت شدین

داود دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد